h1

Vissa saker går inte att förstå.

mars 19, 2008

Det händer en massa saker som är otäcka i världen, vissa tar man till sej medans andra låter man rinna av. Men detta kan jag inte låta rinna av mej, när jag läste hur två barn hade blivit knivskurna och avlidit får jag gåshud, jag blir illamående. Hur kan man göra så mot barn, vilket sorts människa gör så? En väldigt sjuk människa utan spärrar ja, men det är två små barn och jag förstår det inte. Tänk att som mamma överleva något sådant, tänk att vakna upp och få höra att hennes barn inte finns mer. Jag som mamma hade önskat att jag aldrig mer vaknat. Hela hennes liv är förstört, hela hennes liv hat tappat sin mening. Iallafall är det så jag skulle känna, och är övertygad om att jag pratar om alla mammor.

Nu sitter den 28 åriga pappan misstänkt, men det finns ingen bevisning och man är oskyldig till motsatsen bevisat. Så därför vet ingen än om det är pappa eller vem det är. Därför skriver jag OM det är pappan, så måste de vara den mest sjukaste människan som gått i ett par skor. Men jag skriver bara OM eftersom vi inte vet om det är han eller någon annan. OM det inte är pappa utan fel man är häktad förstå hur hemskt det måste vara för honom att sitta misstänkt för att ha mördat sina två små älskade barn, det är precis lika hemskt som att vara mamma och vakna upp och få beskedet att sina barn inte längre finns i livet, att en annan människa berövade två små barn sina liv.

Jag kan inte i min vildaste fantasi förstå hur det skulle kännas. Det är för hemskt för att ens försöka förstå.  Letandet efter mordvapnet fortsätter, de har sökt igenom pappans bostad men utan ha hittat något. Ett sånt här allvarligt fall och jag hoppas verkligen att de hittar bevis till att sätta dit den skyldiga, ingen människa ska gå fri från ett sådant brott.

5 kommentarer

  1. Du har sett videobloggar innan och inte gillat dom, men gillade min menar du? Hehe, då får jag tacka.
    Tycker det är rätt roligt, det har ju blivit några st..


  2. Nä usch det är verkligen tragiskt. Hoppas verkligen den skyldiga sätts dit som F-N!


  3. Terese: Ja jag håller verkligen med dej :)

    Mizca: Precis^^


  4. Hehe, vad roligt att höra.. =) Ja folk säger att jag är en teaterapa och alltid vart, kanske borde gått teater på gymn. och inte hoppat av .. haha.


  5. […] mars 21, 2008 Det är aldrig förståligt när man ger sej på och mördar oskyldiga barn. Det går inte att förstå. Men världen är grym och svartsjukan är ett väldigt ont ansikte. Men när man hörde att det […]



Kommentera

