h1

Bara en massa snö..

mars 17, 2008

Slår upp ögonen och möts av detta.. Bara en massa snö..

Det blev svårt att få upp Ebba till skolan, eller det var svårare att få iväg henne än att få upp henne för att vara rätt. Jag förstår henne, jag hade inte heller velat gå ut i det där snöyret när jag har haft som förra veckan. Att mötas av snö när man känt våren är svårt. Men jag hade ett knep att få henne att vakna till och bli på gladare humör. Jag satte på låten som hon ville skulle vunnit melodifestivalen. Hon lyssnade, ett leende spred sej på läpparna sedan gick hon med raska steg till skolan.

2 kommentarer

  1. Linda va grymmast på scenen i lördags. Hon gav verkligen allt..


  2. Machuna: Tyckte Ebba med :-)



Kommentera

