h1

Anställningsintervju och lite gamla bloggar.

mars 17, 2008

Med lite tur kanske jag har ett sommarjobb över sommaren. För jag ska nämligen på anställningsintervju på torsdag. De ringde förra veckan och frågade om det hade löst sej med sommarjobb och eftersom det inte har det så ville hon att jag skulle komma på en intervju på torsdag. Det är som personlig assistent. Jag känner verkligen att jag behöver komma ut och göra något, och ett sommarjobb kan ju faktiskt leda till fortsatt vikariat och det är ju bättre än inget alls.

Jag satt och läste igenom lite gamla bloggar och inser att mycket av mitt liv handlar lika mycket om städning nu som det gjorde för ett år sedan, det innebär att mitt liv är ganska trist. Det händer inte speciellt mycket i mitt liv förtillfället. Och det enda som jag kan komma på att blogga om är städning och då är det verkligen ett tecken på att jag behöver komma hemifrån lite. Komma ut och arbeta, komma hem och tänka på något annat än städning.

Jag har inte varit ute och festat på väldigt, väldigt länge. Jag har inte hittat på något på väldigt, väldigt länge, det längsta jag varit hemifrån är väll hem till mamma på fredag kvällarna, så på lördag ska jag till Elmia. Och det ska bli enormt roligt, risken är väll att jag kommer att svimma av chock, när jag får se andra människor igen. Men jag känner att jag är värd att komma hemifrån lite, och ge mej själv lite mer att blogga om.

4 kommentarer

  1. Tack för kommentaren! :D Fortsätt gärna läsa min blogg! Kram.


  2. Jaså du ska till Elmia, du! :-) Pappa, storebror och pojkvän kommer nog också vara där. De frågade om jag ville följa med men jag tackade nej. Jag var där för två år sen och det räcker för mig… :-) Shoppar hellre med mamma. Hoppas du får en trevlig lördag i alla fall!
    /My place of heart


  3. Lycka till med intervjun.


  4. […] att vara nöjd och stolt kunde infinna sej oftare. Sedan ringde även jobbet idag, det jag var på anställningsintervju på i veckan. Och nu ska jag bara träffa honom som jag ska jobba hos och godkänner han mej så […]



Kommentera

