h1

Älskar henne högt!

mars 17, 2008

4 kommentarer

  1. Åhh så söt och stora fina nya tänder, precis som de ska vara i den åldern.
    Pussa påna från mig, mina är ju vuxna nu och inte alls så där gulliga längre. Men pussas vill alltid min dotter, fast hon fyller 30 år i sommar. Inte klokt så åren går…
    Kram


  2. Livsglimtar: Det var därför jag gillade det kortet så mycket, för att de fina nya tänderna syntes så tydligt, och det är en charm :)
    Klart jag ska pussa på henne :)


  3. Så söt hon är :)

    (Jo, jag är tillbaka. Jag har haft ett sånt sug och nu börjar jag blogga igen…)


  4. Kul trollhare, du har varit saknad :)



Kommentera

