h1

Det måste varit en jäkla bra toalettstol..

mars 13, 2008

Det måste varit något speciellt med den där toalettstolen, för varför skulle man annars vilja sitta på toaletten i 2 år utan resa på sej. Att äta, sova och göra alla sina behov på toaletten. Kvinnan växte fast på toalettsitsen. Helt sanslöns. Visst har man hört mycket, men detta var något så fruktansvärt roligt. Hon var fysiskt förenad med toalettringen skriver aftonbladet.

Pojkvännen kom med mat till henne och frågade henne varje dag om hon skulle komma ut och han fick samma svar varje dag. -Kanske imorgon. Och där satt hon, så nog måste det ha varit något speciellt med den toalettstolen..?

6 kommentarer

  1. Både vidrig och ganska förunderlig berättelse, ja.
    Kära värld, vart är vi på väg vi människor..

    Trevlig helg.
    ->Mangan.


  2. Kan man annat än skratta och med den där tungan i toan..nu tänkte jag vara snuskig, men jag hejdar mig är ju rätt ny här hos dig och för den delen vem behöver snusk i sin blogg.
    Kram


  3. Men vilken tragisk historia att välja en sådan tillvaro i livet…


  4. Mangan: Precis, det får mej att undra med :)

    Livsglimtar: Haha ja men det var nog lite meningen att du skulle få den tanken *S*

    Znogge: Ja jag håller med dej :)


  5. haha jag läste om det igår i aftonbladet, helt sjukt! Trodde först att det var något vanligt aftonbladet-trams, men när jag sedan läste vidare och fick veta att det hela utspelade sig i USA försvann tveksamheten. ;)


  6. beccy: Precis i USA kan allt hända ^^



Kommentera

