h1

En tanke som kom ur en dröm..

mars 12, 2008

Inatt drömde jag om en människa jag inte sett på 15 år, man undrar hur personen kunde dyka upp i min dröm efter 15 år när man inte ägnat den människan en enda tanke på de åren. Det sägs att man drömmer om det som är i ens undermedvetna, men det tror jag inte på när det gäller detta fallet. Det var nog en ren slump. Men det får en att börja tänka..

Hur lever du ditt liv idag, har du familj och barn, är du lycklig, mår du bra?

För 15 år sedan var jag 16 år, vilket innebär att det är en enormt många år som gått. Men samtidigt känns det som om det var igår. Man förändras, man är inte alls som man var när man var ung. Livet ger en mer och mer erfarenheter för varje dag. Livet ger en nya meningar hela tiden. Men ibland kommer man ihåg människor som man glömt bort och då ägnar man dem en liten tanke. En tanke och man undrar om allt är bra. Nu dök du upp i min dröm inatt och jag hoppas du är lycklig. För den människan jag kände för 15 år sedan var en bra människa som förtjänar något bra i livet..

2 kommentarer

  1. Oj vad fin din sida har blivit. Ljus och lätt liksom.

    kramar!


  2. Tack witchbitch :)



Kommentera

