h1

Falsk Kurt Cobain kopia köper villa..

mars 11, 2008

Inte ens när du är död får du vara ifred. Nu är det någon som köpt en villa för 19 miljoner i Kurt Cobains namn och samtidigt öppnat 188 olika kontokort. Och genom det kommit över 414 miljoner kronor. Jag måste säga att den som försökt leva Kurts liv har levt ordentligt. Vad gör man för 414 miljoner kronor? Det är så ofantligt mycket pengar. För min del hade 100 tusen räckt för att jag skulle kunna köpa det jag vill. Men 414 miljoner kronor, även om jag hade så mycket pengar så skulle jag inte kunna spendera upp dem. Kanske på långt sikt, men det är så grymt mycket pengar..

Men nu har det pågått sedan 2003 så det är ett par år. Men ändå otroligt mycket pengar vi pratar om. Och man måste vara sjukt skicklig om man kan öppna 188 kontokort i en känd död människas namn. Eller dessutom klara av att genom föra ett villa köp på 19 miljoner i Kurt Cobains namn. Redan när de skrev på papprena borde de väll fattat att de var något lurt på gång.

Courtney har länge misstänkt detta, men ingen har tidigare trott på henne.

Kommentera

