h1

Deras energi är det inget fel på iallafall..

mars 7, 2008

Båda barnen hade feber igår och därför blev det varken dagmamma eller skola för deras del. Som om det var lungt och skönt här igår och framför allt ganska lite att städa eftersom de låg framför tv:n hela kvällen. Men idag är de feberfria och tar igen allt som de missade igår. Idag går energin åt att bråka, riva bland kläder, kasta apelsinskal i alla rummen, vi roar oss åt allt förutom att sitta stilla. Idag ser det ut som någon släppt en bomb, och de fortsätter att bråka med varandra.. Timme efter timme. Och kl är snart 15.00 och jag är helt slut. Jag är precis färdig, men deras energi är fortfarande på topp. Och jag önskar de kunde skänka mej lite, bara lite..

One comment

  1. Ser att du hade att göra igår ;) ja deras energi kunde jag lungt tagit lite av oxå.. så jag orkat plugga..



Kommentera

