h1

Jag är en stolt mamma..

mars 5, 2008

Ebba kommer hem från skolan..

Ebba: Mamma, vet du hur många ”xxx” har att leka med på fritiden?

Jag: Nej..

Ebba: 1 mamma, en enda.

Jag: Blir lite tyst, *Funderar*

Ebba: Mamma, och hon får vara själv jämt på rasterna.

Jag: Men varför låter ingen henne vara med?

Ebba: Men mamma.. Idag var jag med henne på rasterna..

Jag: Du gör din mamma stolt, du vet det va?

Ebba: Ja..

Efter en stund skrammlar det i diskmaskinen, och när jag kommer ut har hon plockat ur den och ställt allt i skåpet.

Jag är en STOLT MAMMA! 

6 kommentarer

  1. nämen oj?! är hon sjuk? Kolla tempen marra…. :P


  2. Ja, det ska du vara. Att barnen bara visar den sortens medvetenhet, tycker jag man ska vara stolt över.

    Hej.
    ->Mangan.


  3. Machuna: Haha ja, jag trodde med det när det började skramla i köket. :)

    Magnus: Ja det är något alla barn skulle ha :D


  4. Toppen! Du har all anledning att vara stolt och uppmuntra henne massor för det! Kram, vännen!


  5. Åååh jag förstår att du är stolt! :D


  6. Tonårmorsan: Ja det ska jag göra :)

    Wysteriia: Ja det tycker jag med :)



Kommentera

