h1

Vinn lösnaglar..

mars 4, 2008

Fashionstars har en tävling där du kan vinna lösnaglar. Och det passar mej perfekt eftersom jag äter upp mina till middag varje dag. Lät lite äkligt, men det är äkligt. Jag vill sluta men det kvittar hur mycket jag är försöker att sluta så går det inte. Men jag har hört om man sätter på lösnaglar så är de ju fina och de biter man ju inte på. Och under tiden som lösnaglarna sitter där så växer naglarna under. Och när de vuxit upp och man gör dem fina istället vill man ju inte bita ner dem igen.

Så det vill jag prova och därför vill jag vinna.

3 kommentarer

  1. Håller tummarna för dej..


  2. Ahh du är snäll du :)


  3. Jag vill vinna för mina kompisar har det



Kommentera

