h1

Stor tävling hos Modeakuten!

mars 3, 2008

ModeAkuten har en STOR tävling nu. Som första pris kan du vinna ett presentkort på 3000kr och som andra pris kan du vinna ett smycke eller ett klädesplagg för en summa till 350 kr. Inte ens andra priset är dåligt med tanke på att de flesta jeansen hon har på sidan kostar under 350 kr. Så tänk er då att vinna kläder för den ofantliga summan som för 3000 tusen.

Skulle jag bli glad? Sjukt glad skulle jag vilja säga, eftersom jag är i ett så stort behov av nya kläder. Känns som jag går i trasor från förr, förra modet ungefär. Men min ekonomi för tillfället tillåter inte att jag handlar kläder. Det blir ett enstaka jeans då och då. Men det tråkiga är att när jag handlar tex ett par jeans måste jag ha dem till vardags och kan därför aldrig spara dem till speciella tillfällen. Och när det då blir ett speciellt tillfälle, är det inte så speciellt eftersom jag aldrig har något nytt att sätta på mej. Så håll inte tummarna för er själva nu utan håll dem för mej.

Jag är inne på Modeakuten varje dag och sitter och sucktar efter att få vara ägare till de snygga kläder som finns där inne. Det som är så bra är att de flesta kläder som finns där inne är precis i min smak. Näst intill alla kläder och smycken som finns där inne skulle göra min garderob endast gott.

Modeakutens blogg är dessutom den första jag besöker på morgonen och den sista jag bsöker på kvällen.

Kommentera

