h1

Jag är inte Jimmy eller Jessica..

mars 2, 2008

Jag är så fasligt trött på att folk som kommenterar i denna bloggen tror att jag är Jessica Lindgren eller Jimmy Jansson.

Kan folk inte läsa eller? På sidan Om mej, ser man att jag inte är Jessica eller Jimmy, headern är dessutom på mina 2 barn. Så vitt jag vet vet har varken Jimmy eller Jessica två barn. Jag har tidigare skrivit ett par inlägg om Jessica och jag skrev ett om att Jimmy hade fått dödshot. De som klickar in sej här genom google kan väll lära sej att läsa.

Så snälla jag är INTE Jimmy eller Jessica.

Förstått?

Kommentera

