h1

Folk läser alltså fortfarande denna bloggen.

februari 13, 2008

Det var länge sedan jag skrev ett inlägg här. Inte sedan i Juni förra året tror jag det var.  Men när man tittar in här och fortfarande ser flödet på besökare så blir man en anning ställd. Det är fortfarande 900 unika besökare här om man ska tro på bloggportalens statistik. 900 besökare i veckan och jag har inte skrivit ett enda inlägg sedan juni. MY GOOD!

Jag blir en anning fundersam, vart kommer alla ifrån?

Det gör att man fundera, kanske ska blogga här igen istället för aftonbladet.  Jag kan ju fortfarande ha den kvar. Jag kan ju bara skifta lite mellan bloggarna. Statistiken på Aftonbladet slutade funka för mer en månad sen och det gör att man tappar suget lite. Det känns så påtagligt att ingen läser det man skriver.

Men här ser jag ju att någon faktiskt läser det jag skriver. Helt otroligt!

4 kommentarer

  1. Det kan ju vara så att några faktiskt saknar dej, och när saknaden blir tillräckligt stor, tittar in här för att se om du finns kvar…
    -28-


  2. Jag var också lite osäker på om jag skulle ha kvar min blogg. Men så lät jag den vara ett tag, så nu skriver jag bara om jag känner för det. Det skall ju komma spontant eller hur…

    Ha de gott


  3. Hej.. Jag hejjade på dej i big brother..

    Vill bara säga: Du är bra! <3
    Hade bar kram <3


  4. Men jag har aldrig varit med i big brother…



Kommentera

