h1

Det är inte slutet än..

maj 22, 2007

Bloggtorkan håller i sej, eller egentligen har jag nog inte bloggtorka för jag har hur mycket som helst att skriva om men finner inte orken eller ron att sätta mej ner och skriva ner det. Jag menar det händer saker varje dag som jag kan skriva om ifall jag bara vill. Men känns inte som om jag har ork att skriva ner det jag tänker på i ord. Det sägs att varje blogg har ett slut och att det slutet kommer, men så har det aldrig känts för mej, för jag vet att en dag sitter jag här med mitt blogg skrivande igen. Och då inlägg efter inlägg, men nu… Är det bara tomt. Men tills dess finns jag här… Utan att jag skriver, jag orkar inte ens läsa eller kommentera andras bloggar.

Hoppas ni har överseende med det, och fortsätt titta in för en dag finns jag här och en dag kommer det tillbaka det är jag övertygad om.

Ha det bra alla :D

17 kommentarer

  1. Klart att vi (i alla fall jag) har överseende men det känns lite tomt, Ha det så bra så länge!
    Kram


  2. Så länge får du ha det så fint. Jag kollar in till dig varje dag/kram


  3. Hoppas du är tillbaka snart med en massa ord som vill ut.
    Ibland behöver man få dra sig tillbaka från världen.
    Sköt om dig så väntar i allafall jag på att du kommer tillbaks med nya friska tag.
    *kram!


  4. Klart vi alla har dagar då man bara inte vill varken läsa eller kommentera, man orkar inte som du säger, jag har varit så ett tag har inte varit inne på din blogg på länge. Men ikväll ska jag läsa i kapp lite.

    Hoppas att allt är ok med er

    kramar om

    //Kram Carola


  5. Jag försvinner ingenstans.. :-) Ta den tid du behöver.
    Kram


  6. Ha det så gott du kan under bloggpausen. Samla styrka, kraft och lust. Bloggen får aldrig bli ett tvång.

    Fortsätter att kika in här för att se när du återvänder.
    Kram


  7. Vet precis hur det är, brukar känna precis så när jag har väldigt mycket värk och ångest. Men jag hoppas att du snart har orken och energin att komma tillbaka och blogga igen! Ha det så gott så länge. Kram


  8. känner också att det är lite torrt på kreativitetsfronten när det gäller bloggandet.


  9. Ta dig du en paus, jag kikar in lite då och då!!! Var rädd om dig!!
    Kramizzz


  10. Nä… inte sluta inte


  11. Vad glad jag blev att se ett inlägg från dej. Spelar ingen roll att det handlar om bloggtorka.. man blir glad ändå. För att du skriver och visat oss ett livstecken…

    Hoppas att allt e bra annars..

    Kramar om… Hälsa de små oxå!


  12. Vi väntar :)


  13. Hoppas att det inte är fööör rörigt omkring dig … att allt är okej och så.
    Ha det så gott tills ordet kommer igen.
    kram


  14. Ja, visst .. jag förstår.. ville bara tala om jag har saknat dina inlägg.


  15. Ta en välförkänt paus, alla författare får skrivartorka ibland. Jag kikar in här i alla fall, kram Bettan


  16. En paus behöver vi nog alla emellanåt. Jag har nog aldrig besökt bloggen så lite som jag gör nu. Arbete, familj och trädgården tar sin tid och jag känner att kvällarna ska jag ägna åt annat än att sitta vid datorn denna korta tid då vi har värme.
    Du får ha det så gott under pausen, kram!


  17. Hej hej…jag tittar in och fortsätter med det….Ha en skön paus! Kram!



Kommentera

