h1

Jag kommer inte överleva utan The OC

maj 16, 2007

Nu har jag snart sett alla avsnitt som finns att se av The Oc, men nu är ju serien nedlagd och jag förstår inte hur man kan lägga ner en serie som är enligt mej den bästa serien som visats på tv:n. Jag trodde aldrig att den skulle bli sej lik efter att Marissa dog, men serien blev inte förstörd utan den är precis lika bra som innan. Jag fattar inte varför man lägger ner en sån bra serie..

Och jag fattar inte ens hur jag ska kunna överleva utan The Oc. Det finns inte en karaktär i den serien som är dålig och jag har inte sett ett avsnitt än som är dåligt, även om första säsongen var den som var bäst så är det fortfarande lika bra och lika händelserikt i säsong 4.

Jag tror jag har förälskat mej i serien The Oc.. Hur är det ens möjligt, Jag trodde aldrig att det skulle bli möjligt.

Andra bloggar om: The Oc, tv, serier,

18 kommentarer

  1. Det är möjligt! För några år sedan var jag vansinnigt förtjust i serien Matador som jag sett hur många gånger som helst. Varje gång tyckte jag den var lika bra. Nästan lite knepigt faktiskt… Men livet går vidare;-))
    Ha en bra onsdag


  2. Skäms nu……………..men jag vet inte riktigt vad du beskriver för serie, men so what!!!!????
    Idag regnar det och man blir ju vacker av regn har de sagt, så idag skall jag gå ut med ett leende på läpparna!!!
    Kramizzzz


  3. Jag tror jag sett ett avsnitt. icgh jag tänker inte se fler. orkar inte bli upphängd på en serie till!


  4. Jag blir nästan glad att jag aldrig börjat titta på OC, så att jag slipper bli arg för att den läggs ned, för det skulle jag med all säkerhet ha blivit. Har nästan inte kommit över att Vänner inte spelas in längre ju ;)


  5. Det gör du garanterat=) Ha det!


  6. Du låter som jag med Gilmore girls :P
    Vi får protestera :P


  7. Många av mina vänner kollade på OC.. det gjorde jag också i början, men tröttnade lite. En som jag tittade på innan var ” Glamour”..men nu hinner man inte. Synd att den läggs ner.


  8. Jag tror nog att du gör det faktiskt… :-) Fast om du frågar 15 och 17 så kommer de att hålla med dig – där får du 100%-ig sympati!


  9. Jag är också en sån som älskar vissa serier, lär känna karaktärerna och bara vill er mer och mer och mer.
    Så jag förstår dig. Kram :)


  10. Jag kikade på OC från början och det är en mycket bra serie. Mina döttrar följde den tills Marissa dog, då tyckte de att det inte var något roligt längre.
    Jag tillhör ju den generation som följde Dallas och det var stor saknad när den las ner…..men livet gick vidare.
    Ha en trevlig helg, Kram!


  11. När jag ändå är uppe med tuppen trots det är en ledig dag tittar jag in och önskar dig en fin fredag!
    Kram


  12. Jag har bara sett ungefär två avsnitt av OC sammanlagt. Den verkar väldigt bra, men jag vågar inte se mer för då kommer jag få ännu en tv-serie som jag maniskt måste följa^^

    jag måste bara fråga: jag tycker att din ”filmer jag rekommenderar-ruta” är väldigt påhittig och kul. Är det okej om jag gör något liknande på min blogg?


  13. Har du blogg paus just nu? Trevlig söndag.


  14. Hmmm…en av dom få serier som ja aldrig ens har sett på =/


  15. Inte överleva utan OC? Är det därför det är så tyst om dig nuförtiden… Hahahahahahaha.. (jag skojar bara, förstår att du har tagit en ”bloggpaus”)


  16. Vart har du tagit vägen. Förstår ju varför du inte skrivit så mkt i i helgen eftersom du varit borta men trodde nog att det skulle kommit ett inlägg i söndags. Men icke..

    Kram kram


  17. Är själv en människa som i stort sett bara ser på nyheterna och typ, uppdrag granskning, med andra ord ganska tråkig sådan.

    Har dagligen varit inne här och kikat. Hoppas allt är okey med dig och din frånvaro endast beror på bloggtorka eller att du haft annat omkring dig.
    Skickar Varma tankar, Kramar och Värme


  18. Kommer in här varje dag men än har du inte skrivit.. sitter ju och väntar.. men förstår att du har bloggtorka..



Kommentera

