h1

Jag är inte Jimmy Jansson!

maj 11, 2007

För ett tag sedan skrev jag ett inlägg om Jimmy Jansson i samband med hans hot han fick som det stod i aftonbladet. Varje dag är det folk som söker på Jimmy Jansson som hamnar i min blogg, de söker på hans hemsida eller bara på hans namn. Att de hamnar här genom att söka på hans hemsida beror nog på att jag la ut den länken i mitt inlägg.

Men nu idag vart det lite lustigt, jag trodde folk förstod att detta inte är Jimmy janssons hemsida utan LoveOrHates blogg. Men idag har 2 st tjejer skrivit i min gästbok till Jimmy Jansson. Det var så sött så jag lät det vara kvar. Och om någon mer skulle tro att detta är Jommy Janssons hemsida så har jag skrivit att det inte är det. Nu kanske jag gör många besvikna men det är nått de får leva med :-)

Jag är alltså INTE Jimmy Jansson..

Andra bloggar om: Jimmy Jansson, Hemsida, gästbok,

5 kommentarer

  1. Oj då lite komiskt om dom tror att det här är hans hemsida, hihi. Ha en trevlig lördag! Kram


  2. Hahahahahahahahaha…. vad roligt! Kul att du måste dementera att detta inte är hans hemsida! :-) Hahaha….


  3. Jag skrev också om det men har inte blivit ihopblandad. Lite kul.


  4. Kom igen Love, du är visst Jimmy Jansson!


  5. Haha, jag har varit med om samma sak när det gäller Ola Salo!



Kommentera

