h1

Utmaning – Bloggen!

maj 9, 2007

Carina har alltid roliga utmaningar på sin blogg och denna ska jag skriva. Den var lite annorlunda och jag gillar annorlunda utmaningar, eller rättare sagt.. Jag gillar alla utmaningar.

Har du många besökare på din blogg? – Jag vet inte om jag har många besökare på min blogg, jag har ett snitt mellan 350 – 500 unika besökare varje dag. Men i förgår toppade jag det med 1,693 st. Det tycker jag inte alls var illa.

Hur ofta lägger du upp inlägg på din blogg? – Innan skrev jag oftare än vad jag gör nu, men ett varje dag vill jag iallafall försöka hinna med.

Vad tror du vilka ämnen som drar många besökare till din, eller någon annans, blogg? – Jag vet inte vad det är för direkt ämne som drar bloggare. Det är himla olika beroende på vad man vill läsa om tror jag.

Vad lockar dig till en annans blogg? – Det ska vara något som tilltalar mej, jag kan fastna för ett inlägg och sedan följer jag den bloggen slaviskt. Men jag har för många favoriter nu så jag känner att jag inte hinner med att kommentera alla.

Hur ofta besöker du min blogg? – Flera gånger om dagen. För att kolla nya kommentarer osv, men jag besöker andras bloggar oftare än min egen.

Vad tycker du är kul att läsa här på min blogg? – Jag antar att jag ska svara vad jag gillar med Carinas blogg, och det är alla roliga utmaningar helt klart!

Har du några tips på ämnen man kan blogga? – Nej hade jag haft det hade jag aldrig behövt ha bloggtorka! :-)

Andra bloggar om: Blogg, utmaning,

4 kommentarer

  1. Vad kul att du antog utmaningen om bloggandet! Alltid kul att se vad alla svarar! :)


  2. Wow vad många besökare du har. Jag måste ligga i lite.
    jobbajobbajobbajobbabloggabloggablogga


  3. Oj, vad många besökare du har! Ett bra betyg åt bloggen.
    Ha en fin kväll!


  4. Du har ju jätte många besökare, va kul. Bloggtorka är ju lätt och få.. men jag tycker att man ska skriva när man känner för det – annars blir det inte kul.



Kommentera

