h1

6 saker om mej.

maj 8, 2007

Jag har blivit taggad av både Znogge och Madonnan..

REGLER:
Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv.
Bloggare som blir “tagna” ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt
ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista
av deras namn…
Efter att det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras blogg för att låta dem
veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information…

1. Jag har flyttat 16 gånger på 10 år.

2. Jag har fått en ros av Pablo Roberto

3. Jag har dödat 2 lamm som liten..

4. Jag har bott i 2 hus som spökar.

5. Jag har fotfobi.

6. Jag kan inte höger och vänster.

Jag utmanar:

* ~M~

* Twilight

* Carola

* My place of heart

* En inblick i mitt liv

* SheCat

7 kommentarer

  1. Det där flyttandet känner jag igen. Och fotfobi. Urk!


  2. Intressanta punkter…men om du skriver med t ex höger hand är det alltid höger allt som är på den sidan ju,,,

    Tack! :)


  3. Jag antar utmaningen. Kul!!! Kram


  4. Fotfobi? Hur yttrar den sig?


  5. Fotfobi… Hmmm…


  6. Hm…men är inte det här samma utmaning? ;)

    http://afairytale.blogg.se/1173548460_ny_utmaning.html


  7. […] Läs även mina andra utmaningar som jag skrivit om samma sak.. Här och här. […]



Kommentera

