h1

Pappa är häktad!

maj 7, 2007

Jag har varit väldigt off i bloggvärlden en stund och alla ni som följt min blogg länge vet att detta inte är likt mej, men det händer så mycket runt omkring mej just nu. Jag vill skriva om det men finner inga ord förtillfället. Känslorna är för många och för stora, har inte riktigt landat och tagit in allt. Pappa är iallafall häktad med restriktioner, han har ju varit det innan så jag vet ju vad det innebär. Det är alltid denna tiden som är jobbig, innan man får klarhet i varför han är häktad och varför han har restriktioner. Han ringde igår en snabbis för att be mej ta hand om hans katter.

Jag antar att det har med lägenhetsbråket som hände i veckan att göra. Jag vet att polisen sökte honom, men det som är en gåta för mej är att de hade 5 dagar på sej att plocka in honom men väntade tills igår. Det känns ju mer som att det har kommit in nya uppgifter eller en till anmälan på han. Han trodde själv att han skulle bli släppt idag, men jag tror inte det. Då skulle han inte ha restriktioner, utan jag tror han blir kvar där iallafall ett par dagar till.

Allt är lite jobbigt för tillfället och jag finner liksom inte riktigt de rätta orden..

11 kommentarer

  1. Vad är restriktioner?!

    Fan va jobbigt. Att inte detta kan bli en läxa för honom. Att han inte bara kan inse att man inte kan ”hålla” på längre. Det är synd att det är så. För din pappa är en bra pappa. Jag har ju träffat honopm nykter och onykter så jag VET att han verkligen är två olika människor i dessa skeden…

    kan han inte bara hålla sig nykter.. För hans skulle och för er barns skull..

    Finns det inget man kan göra. ordna med ngt så att han kan få hjälp. Men det är är väl svårt om han inte vill!


  2. Det hjälper föga men jag tycker så synd om dig. Vad jobbigt du har det omkring dig.
    Sköt om dig.

    *kramar om*


  3. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Önskar att det fanns något man kunde göra! Jag hoppas ändå att det löser sig med din pappa och att det finns en bra lösning till all skit som du och din familj utsatts för.
    KRAM


  4. Det har faktiskt märkts att du inte riktigt varit dig själv :/
    Har varit lite orolig och faktiskt funderat på om jag skulle sända dig ett mail.
    Hoppas det blir bättre med din pappa snart.

    Varm kram


  5. Åh va tråkigt att se. Hoppas allt löser sig till det bästa.
    Styrkekram till dig


  6. *kramar om*

    Jag har inga ord… Så oerhört jobbigt det måste vara för dig. :´-(


  7. Hittar inte heller mina ord, men….
    Förstår att det måste vara fruktansvärt svårt för dig.

    Skickar Varma tankar och Styrkekramar


  8. Måste vara jättejobbigt! Föräldrar ska ju inte sitta i häktet, så är det bara…skickar lite positiva tankar till dig! Kram!


  9. *STORKRAM*


  10. Vad jobbigt du har det, stora varma kramar till dig vännen!


  11. Har inte varit hos dig på ett tag men läser ifatt nu. Kram på dig.



Kommentera

