h1

Jessica Lindgren i intervju i aftonbladet.

maj 7, 2007

Jag trodde min besöksräknare fått fnatt, jag skrev ett inlägg för ett tag sedan om att Jessica Lindgren är gravid och det inlägget hade bara idag fått 298 träffar. Men tanken slog mej att aftonbladet kanske hade skrivit något nytt om henne och mycket riktigt har man aftonbladets plus kan man idag läsa om henne och hennes nuvarande liv. När hon var hemma i sverige förra helgen passade de på att intervjua henne.

Det står även att hon och santiago kommer att flytta hem till Kalmar och låta barnet växa upp i sverige och det kan ju vara förståndigt. Det är aldrig lätt att bli mamma för första gången. Jag minns att alla frågor och sådant hade jag mamma till hjälp med. Man känner sej så fruktansvärt liten de första veckorna och är rädd att göra fel. Och hon och hennes mamma hade ju kommit varandra väldigt närma nu sedan hon blev gravid och det måste vaa skönt för henne.

Sedan säger Jessica.. (Citerar)

– Egentligen ångrar jag att jag gjorde den där operationen. Varje dag. Det är så jävla tungt. Jag har ju aldrig satt foten på ett gym och min rygg är inte riktigt anpassad efter tyngden på mina nu ännu större bröst. 

Och det har jag inte alls svårt att tänka mej, det måste vara grymt tungt att bära på så stora bröst när man är så liten som hon är. Men tycker Jessica har tagit på sej mammarollen galant, hon har både slutat röka och spriten saknar hon inte ett dugg. Och det kan jag tycka är jättebra. För hur det än är, så är det tufft i början att bli ung mamma. Jag vet, jag har själv varit där. Och det är starkt av henne att genomgå den förändringen i sitt liv. Hon har även tatuerat in Santiago på magen, och tatueringen växer i takt med magen..

Andra bloggar om: Jessica Lindgren, Santiago, graviditet, Spanien, sverige,

14 kommentarer

  1. Ah, jag läste precis detta på Aftonbladet och kikade direkt in här för att se om du hade skrivit något om det! Och det hade du! ;-) Jag har aldrig varit något Jessica-fan och kommer heller aldrig att bli det. Men jag tycker såklart att det är jättebra att hon har tagit sitt förnuft till fånga, allt för att bli en bra mamma. Nu är det bara den sista biten som fattas (enligt mitt tycke); att ta ur silikonet för det klär henne verkligen inte!!!


  2. Glömde en sak… Sidan är jättefin nu! ;-)


  3. Frida: Ja jag har ju skrivit om henne innan, Nej något direkt fan är inte jag heller. Jag håller med dej i det du skrivit att de stora brösten inte klär henne :)


  4. Hej!
    Du har blivit ”taggad” så besök min blogg och läs mer!
    Kram


  5. Här har du också ändrat. Fint. Jag tyckte att det var kul och kolla på BB då Jessica var med… det blev alltid lite spänning. Samma sak när Linda R och Carolina var med. Nej, dem är kanske lite väl stora-alltså brösten. Läste ” Se & hör” om hennes graviditet.


  6. S*tan vilka boobs … var det absolut första jag tänkte när jag såg sidan :-) Men jag förstår henne till 100% .. för det är inte lätt att släpa på boobar som är stora.
    tjing …


  7. Först trodde jag att jag hade kommit fel men det ser fint ut med den nya ljusa vårlayouten.
    När jag såg Jessica inne i huset gick tanken direkt till Rosing och jag trodde att hon skulle axla hennes roll som festande rubrikgivande ”drottning”. Men hon har visat att hon är mer vuxen än så fast hon var finare innan hon förstorade bysten.
    Ha en skön kväll, kram!


  8. Hoppas att det kommer gå bra för henne och bebisen! Och på tal om brösten, inte konstigt om ryggen tar stryk. Hon hade ju inte så stora innan så det blev tyngd, men nu vart det allt och lite till istället och det är klart att det blir ovant att bära så mycket helt plötsligt. Dessutom blir det ju oftast lite mer under graviditeten och under amningen också, jag trodde mina boops skulle spricka då och jag har F-kupa i vanliga fall :-) Kram


  9. Har aldrig förstått mig på det där…verkar mest jobbigt ju.

    Du har blivit taggad, hoppas du vill anta det :)


  10. Det måste vara hur tungt som helst med de där inläggen. Inte konstigt ryggen tar skada.
    Men herre Gud är det där snyggt eller.. nähä.. gillar den naturliga looken.. Kan vara något för dom med plankstek.. då i lagomportion .
    Jag kan inte förstå att unga tjejer vill riskera sin hälsa för något som inte är äkta vara..
    Ha de fint..


  11. Hmm, ja en del att bära på!
    Ha en bra dag!


  12. Nej uch vilka stora bröst hon hade fått.. Nej det klär faktiskt inte henne..
    fast hon är på sitt sätt fin änså. Jag diggar Jessica hel hjärtat…

    Kul att hon ska flytta hem till Sverige igen…


  13. och en sak till. fint du gjort det på din sida… :)


  14. Jag är inte bröstfixerad. Ok, jag är ingen fan av taxöron men stora behöver de absolut inte vara. Och det där som Jessica pysslar med tycker jag lämpar sig mer för cirkus än något annat.



Kommentera

