h1

En liten tripp till ullared..

maj 4, 2007

Igår ringde min syster och vi gjorde en impulsgrej, vi bestämde oss för att åka till Ullared bara sådär. Det blir alltid trevligast när man bestämmer sej i sista minuten. Nu fick jag ju ha med mej barnen så visst var det stressigt och man kunde inte handla så mycket i godan ro, men det var ändå fruktansvärt kul, för jag minns inte när jag var i ullared sist. Och jag tycker jag fick mycket inhandlat.

Jag köpte kläder till barnen, mest sommarkläder, sandaler, sommarjackor och underkläder. Men sedan handlade jag faktiskt 2 dukar hem till hemmet, 1 par byxor och påslakanset. Och underkläder till barnens pappa. Jag var helnöjd när jag kom hem. Men man blir precis till sej när man kommer ner dit för allt är så pass billigt och man kan göra riktiga fynd där nere. Nu slapp vi kön både in och till kassan så vi hade en himla tur.

Önskar bara man kunde göra såna shoppingrunder lite oftare men man får vara nöjd de få gånger man kommer dit :-)

5 kommentarer

  1. Vad kul att få komma ut och shoppa lite även om det inte blir så mycket. Skulle också vilja åka till Ullared för det var så länge sedan. Nackdelen är att det tar så lång tid att åka dit, ca 4 timmar och det är blir lite för jobbigt för mig och min värk. Ha en trevligt helg! Kram


  2. Ah, jag älskar Ullared!! Dock är jag där alldeles för sällan. Jag flyttade för ett år sen så nu bor jag ännu längre bort! :-l Men men.. en tripp dit i sommar måste nog inplaneras! Det är som du säger, man hittar alltid något! :-)


  3. Jag tycker också det är jätte kul och åka till Ullared. Skulle nästan kunna bo där i närheten.
    Det blir mest innan jul som vi åker dit. Ha en skön dag. Kram


  4. För en stackare i Norrland finns inget Ullared att tillgå……Jag skulle bra gärna vilja få äka dit och shoppa. Jag får nöja mig med Birsta i Sundsvall men några stora fynd gör man inte.
    Ha en skön dag, Kram


  5. Åh va roligt:D Jag har tyvärr aldrig varit där, men vi har talat om att åka dit.
    Ha en fin dag/Kram



Kommentera

