h1

Min dag!

april 26, 2007

Jag kände mej ganska stressad, nervös och orolig igår. Och en sån dag pajar en hel vecka för mej framöver. Min mage har blivit så känslig, den känner av lilla minsta oro och plågar mej med magont en hel vecka efter det. Jag började känna av den redan igårkväll men idag är den hemsk. Kommer inte att bli så mycket mat för mej idag, defentivt inte stark mat för det tror jag inte den klarar av.

Storaängel hade sått bönor i skolan som de fick hem igår. Och hon var så stolt för att den hade börjat växa och att det hade kommit bönor på plantan. Så idag efter skolan har jag lovat henne att vi ska åka och köpa småkrukor och så frön som hon kan ha på balkongen. Nu vet jag inte om det är rätt årstid för att så frön eftersom jag ha kommit ifrån den biten för länge sedan. Men bara om det skulle bli en grön kvist på den skulle ju hon bli nöjd.

Sedan ska jag städa och plocka iordning lite här idag eftersom familjepedagogen kommer imorgon och det är lite att städa eftersom min syster och hennes pojk var här igår och grillade. Barnen roade sej med att kasta kol på mitt vardagsrum så det jag måste ta itu med idag! :)

5 kommentarer

  1. Usch, det är inte kul att ha besvär med magen. Det påverkar liksom hela kroppen… Lycka till med städningen och ha en bra dag!


  2. Znogge; Tack detsamma ;)


  3. Hej lilla Love, jag är ingen expert men jag tror det är helt ok att sätta frön i krukor nu, på en balkong står väl krukorna rätt skyddat också från den värsta frosten, ha det så bra idag och var rädd om magen, kramar!


  4. Oj KOL! det kan inte vara kul.. Ögon i nacken skulle du ha.. För det är väl inte särskilt btra om de sulle få för sig att äta va!?

    Hoppas din magverk inte håller i sig…


  5. sOM ORDALEGET SRKIVER SÅ KAN DU BÖRJA SÅ NRÄ SOM.. Det står på påsen när fröna ska sättas.. och när de blommar… så kolla det innan ni köper



Kommentera

