h1

Utmaning – Kroppen!

april 25, 2007

CarolAngel har en utmaningen som alla får hoppa på om de vill och jag har inget bättre för mej så jag hoppar på den, gör du som mej om du vill.

Vad tycker du om din kropp? – Jag var väldigt nöjd med min kropp innan jag fick barn, men tror man sällan kan vara nöjd med sin kropp efteråt utan mer får acceptera att det syns att man fött 2 barn.

Om du skulle förändra en sak på din kropp, vad skulle det vara och hur skulle du förändra det? – Jag skulle vilja ha en mindre höft, för min höft har alltid varit för stor tycker jag.

Vad är du mest nöjd med på din kropp? – Jag är mest nöjd med mitt ansikte, Sedan kroppen kan man ju byta ut för där finns det inget som jag skulle vilja behålla.

Vad är du mest missnöjd med på din kropp? – OJJ, Allt? Nej men iallafall magen, rumpan och höfterna.

Vems kropp i kändisvärlden skulle du vilja ha? – Hmm jättesvårt, men det finns säkert mångas kroppar som jag skulle vilja ha.

Andra bloggar om: Utmaning, vikt, kropp, utseende,

2 kommentarer

  1. Man är väl mer eller mindre nöjd med sin kropp då man ändå ska ha den hela sitt liv. :) Så ser jag det i alla fall. Men absolut finns det nog delar av kroppen man vill byta ut, eller ändra på.


  2. Här ser jag att du nappade på den här utmaningen kul. Kram



Kommentera

