h1

Orkar ingenting!

april 23, 2007

Jag hade så mycket planer för denna dag. Men orken bara rann ur mej och här sitter jag och inte fått något gjort på hela dagen och orkar inte göra nått resten av dagen heller.. Lusten, orken, viljan, allt bara rann ur mej och orkar inte. Ska nog samtidigt med allt detta låta känslorna, oron, och allt det där rinna av mej med. Sedan ska jag vandra omkring här hemma som en levande zombie. Och lovar mej själv att återkomma imorgon som den människan jag är. Full av liv…

För just nu …….. -Orkar jag inte-

6 kommentarer

  1. Sänder dig lite ork.

    Varm kram


  2. Åh va jobbigt.Jag hade en sådan dag igår.Hoppas du känner dig piggare imorgon :-)
    Ha en fin kväll!


  3. Ta du en time out, det kommer nya dagar. Inget är så viktigt så det inte går att skjuta upp till morgondagen. :)
    Kram


  4. Bra att ta det lugnt såna dagar. Hoppas du är piggare imorgon. Kram .)


  5. Jag har också varit orklös nu i några dagar. Trött. Hoppas att du mår bättre. Kram


  6. Man får vara Oorkig … kram



Kommentera

