h1

Lärt sej en läxa kanske?

april 22, 2007

En del artiklar är roligare än andra och kanske mer pinsamma än andra. Ett stackars par i Borås hade satt på sej hadbojor under sexakten och sedan började handbojorna klämma åt, och nycklen var försvunnen. Stackars detta par som fick ringa till polisen om hjälp. Polisen anlände och mannen hade fått på henne ett par mysbyxor så hon slapp träffa polisen med hela härligheten i vädret. Detta måste ju varit ett otroligt pinsamt möte, och om inte annat ett minne de aldrig glömmer kanske.

Och den försvunna nycklen hade hela tiden legat i byrålådan i hallen. Om man nu ska andvända sej av såna lekar vore ju ett bra tips om man hade nycklen så man visste var den var innan man började kedja fast varandra. Då slipper man pinsamma möten med polisen. Och framför allt slipper man ju blåa händer. Men detta hindrar inte paret till att köpa nya handbojor!

Jag tycker hela grejen är lite smårolig faktiskt. Man kan inte baa läsa om enlände i aftonbladet utan man kan även läsa om lite roliga saker med. För visst är det så, andras olyckor är andras glädje. Skadeglädje är ju den enda samma glädjen sägs det!

Men jag tror paret har lärt sej en läxa, de kommer nog aldrig mer att kedja fast varandra utan att veta vart nycklen är..

Andra bloggar om: Sex, Sexlekar, Sexleksaker, skadeglädje, polis,

4 kommentarer

  1. Hahahahahaha…. Jag skrattar högt! :-) Detta måste ju vara höjden av pinsamhet. Jag hade dött om det hade varit jag… Hahahahahaha..


  2. Jag läste det jag också. Pinsamt men kul för oss som står brevid;-)


  3. De borde lära sig hur man pillar upp handbojor med ett gem. *proffs*


  4. Puh! Jag läste löpsedeln i helgen men köpte aldrig tidningen. Jag trodde någon dött men skönt att det inte var så illa och roligt att de själva kunde skratta åt det.
    Nycklen ska man hålla reda på.



Kommentera

