h1

Till dej från mej!

april 21, 2007

Innan jag träffade dej visste jag inte var kärlek var, innan jag träffade dej var jag halv och väntade på att bli hel. I med och motgångar har du funnits där, och vi har gått genom berg för att komma till den punkt vi är i idag. Du har alltid funnits vid min sida även om det varit tufft. Det har varit många tuffa år och det har även varit många underbara år. Vi har vandrat genom eld och vatten för att slutligen hamna på en varm sommaräng. Nu har vi kommit till den punkt som jag strävat efter i 8 år. Men det tog också de åren för att komma hit och för oss båda att förstå vad som är viktigt i livet. Och de åren har varit värda varenda sekund.

Vi har fått 2 underbara barn som är en blandning av oss båda. Och vi har ett förhållande nu som är värt att kämpa för ut i minsta fingerspets. Om man tittar tillbaka trodde jag aldrig att det var möjligt att bygga upp vårat förhållande till den punkt vi står på idag. Jag trodde aldrig att det var möjligt att komma hit där vi är idag. Men det var värt det. Med kärlek till dej stannar jag här för resten av mitt liv och hoppas att du känner det samma min kärlek. Att kärlek kunde vara något så starkt kunde jag aldrig drömma om, och du är allt jag vill ha och någonsin kommer vilja ha.

Tack för du tagit dej din tid att stanna upp och hjälpa till att komma till den punkt vi är på idag. Tack för att du trodde på oss och orkade kämpa!

Jag älskar dej av hela mitt hjärta!

 

7 kommentarer

  1. Så fint, jag blev nästan tårögd av de vackra orden.
    Jag hittade ju hit tack vare din kommentar i min blogg och det första jag möttes av här var alltså de kärleksfulla raderna.
    Jag önskar Er all lycka i framtiden också . NU ska jag kika lite närmare på din blogg.
    Ha en bra dag!!


  2. Det var fint skrivet. Önskar er lycka till. Kram


  3. Vad härligt att ni kommit till den punkten trots att ni haft en del uppförsbackar.
    Man blir nog ännu mera sammansvetsade när man haft lite motgångar.
    Var rädda om varandra & era små änglar!
    Kram


  4. Jättefint skrivet. Det var en vacker kärleksförklaring du gav där.Hoppas det fortsätter i samma anda.Kram och ha en fin dag


  5. Vad vackert du har skrivit!!


  6. Tack vad gulliga ni är, Jag blir glad att ni tyckte det var fint skrivit :)


  7. Väldigt fin och berörande text.
    Läsa den var att känna, ett förhållande som bygger på starka grunder. Vilket era barn mår väldigt bra av. En trygghet för dom.
    Klarar man motgångarna tillsammans, ja då är de bättre stunderna inga problem.
    Önskar er fler av de ljusare perioderna!
    Varma tankar till hela familjen/ Lisalill



Kommentera

