h1

Lite mer ilska, sen så!

april 21, 2007

Idag måste jag verkligen städa, det ser ut som en bomb ordagrannt har slagit ner i mitt hem just nu. Men jag har varken ork, lust eller viljan att städa idag. Men jag måste för så här kan det inte se ut. Men idag känns det som att det krävs lite irritation eller lite ilska för att fixa detta. Och egentligen mår jag inte bra att städa i ilska, men det krävs idag för att jag orka av detta idag. Jag kan inte förstå hur man som 3 och 6 år kan rasera ett helt hempå bara några dagar. Ja en icke rumsren hund har ju förståss hjälpt till med. Men idag… Jag orkar verkligen inte. Men måste, och finns det något jobbigare än alla dessa jäkla måsten!

Jag är irriterad, jag börjar få lite ilska till att kunna börja.. Men krävs nog lite mer ilska, och jäkligt mycket mer irritation!!

Jag vill inte, men måste!

One comment

  1. Ut och resa?
    Kolla TheGuide för städer, hotell, restauranger etc. Även en massa annat kul!
    Uppdateras dagligen!



Kommentera

