h1

The Oc

april 17, 2007

Nu har jag hittat en ny favorit serie, jag fattar inte att jag missat alla bra tv-serie som gått på tv:n. Nu har jag hittat en ny som gör att jag sitter fast klistrad framför tv:n, nämligen The Oc.. Vilket var en serie som var sjukt bra. Jag har nästan tittat mej igenom säsong 1 snart. Och det bästa av allt är att jag har 3 säsonger kvar. När man tittar på serien i ett sträck och inte behöver vänta vecka för vecka blir nog serien ännu bättre tror jag.

The Oc är en serie jag ryckt på näsan åt innan när alla andra har pratat om den, och sagt att den ska vara så bra. Jag har inte förstått hur folk kunnat sitta fast klistrad framför tv:n varje gång the oc är på tv:n, men det förstår jag nu. För den var verkligen skitbra!

Andra bloggar om: Tv, serier, The Oc,

3 kommentarer

  1. Vet inte om jag har ork att titta på ännu en serie.. Men jag har iallfall kommit till säsong tre på Grey´s anatomy. Den är helt klart bäst.. Men trode jag hade missat mer än vad jag hade.. Men det är alltifd bra med lite på läsning ;)

    kram


  2. Twilight: Ja visst är greys anatomy helt underbar men du missar nått om du inte tittar på the oc :)


  3. The OC.. är en härlig serie tkr jag! men har ni sätt One Tree Hill? Den är dubbelt gånger så bra som The OC. Läs mer på: http://www.onetreehillfans.se en svensk källa om One Tree Hill. Fast kanske lite dumt att börja titta på den nu för den är inne i 4 säsongen:)



Kommentera

