h1

Skriv under för ”Louise” skull!

april 17, 2007

Fallet Louise blev stort, väldigt stort och jag tror inte det lämnade någon oberörd. Något sånt här får inte hända. Jag sammanfattade det rätt bra för ett par dagar sedan.. Och nu har twilight gått ut med en insamlingslista för att få Vetlanda kommuns socialchef att avgå och jag personligen tycker att han borde förstå det själv. För en sådan här miss får man bara inte göra som socialchef och tydligen så var inte detta första gången.

Skriv under på namninsamlingen du med!

Andra bloggar om: Fallet Louise, socialen, namninsamling, vetlanda kommun,

9 kommentarer

  1. Bra ju fler som skriver inlägg om det ju fler skriver på…..


  2. Twilight: Ja det var precis så jag tänkte med, för alla har ju olika som läser deras blogg! :)


  3. Jag har skrivit under.

    Bowling for Columbine måste du absolut se. Mitt filmtips till dig. =)


  4. Hej! Här hittade jag dig, ja! Har redan skrivit på listan! Bra att detta uppmräksammas, för våra barn! Kram!


  5. Jäkligt snyggt på sidan fick du!


  6. Ja det är verkligen märkligt att han inte på eget inisiativ avgår.

    Fin din blogg har blivit. Du e ju en riktig hejjare på det här med design :o


  7. Hej!
    Jag och min pojkvän J har precis skrivit under! Jag ska tipsa om det i min blogg också!

    Blev helt paff när jag tittade in här, trodde jag hade kommit fel,… Hi hi hi… JÄTTESNYGG SIDA!

    Ha det så bra!


  8. they only wanna do you dir. Nurit Hailey.


  9. and oh i with my girl who i though was my worl. Liesbeth Kiki.



Kommentera

