h1

Fredagsfyran v15

april 14, 2007

Fredagen den 13 var det igår och fredagsfyran hade ytterligen 4 frågor som skulle besvaras, såhär kommer de:

1) Mitt favoritklockslag är… 00.00 när barnen sover och det är lugn och ro hemma och om man tittar ut är det väldigt stilla..

2) Min favoritdag i veckan är… lördagen, inga tider att passa, inga krav, en dag att bara vara..

3) Min favoritmånad är… april eller maj då våren är här och vädret är underbart, då alla blommor börjar komma och fåglarna kvittar…

4) Min favoritårstid är… Våren!

Andra bloggar om: Fredagsfyran, frågor, favoriter,

One comment

  1. det var väl bra att jag la ut mina skitspännande inköp på bloggen då så att du blev påmind om vad du måste köpa… eller nåt. haha =) ha en bra kväll!



Kommentera

