h1

Wild Hogs (2007)

april 12, 2007

Wild hogs var en ganska rolig komedi faktiskt. Det fanns vissa bitar i den som var riktigt roliga. Jag hade inte förväntat mej att filmen skulle vara värd att se, men det var den faktiskt. Har man sett den, har man sett den. Men det är ingen film jag skulle titta 2 ggr på för så bra var den inte. En del av scenerna var riktigt roande faktiskt. Men sedan har jag ju helt klart sett bättre komedier med.

Handling: Det handlar om 4 män som är intresserade av motorcyklar som bestämmer sej för att resa längs hela Usa och leva ut livet en sommar. Alla 4 är motorcykel wannabees och de är riktigt roliga mellan varven. Under deras resa händer det en massa oförutspådda saker. De hinner med en massa och de möter riktiga motorcyklister som de lyckas reta upp.

Betyg: Moviezine har gett denna filmen 2 av 5 men jag vill ändå ge filmen 3 av 5 för det tycker jag den är värd faktiskt.

Andra bloggar om: Film, recension, motorcyklar, Usa, Wild hogs,

3 kommentarer

  1. Vart hittar du den?! Så jag vet vart jag ska ladde hem den?!


  2. Såna filmer brukar väl inte få så höga betyg, men ibland vill man ju bara bli road och inte se någon knepig dramadokumentär. Vill gärna se den, tror jag och familjen gillar den med. Kram Maria


  3. Åh, denna såg vi som trailer sist vi var på bio och sa att vi skulle gå och kika på den. Den verkade ju kul, även för mig som inte är någon fantast av komedier. och sambon är ju mcfan så…

    kram kram



Kommentera

