h1

Testade scrapblogs!

april 12, 2007

Shecat tipsade idag om att man kunde göra enkla Scrapblogs på denna sidan. Och jag tyckte det lät jätte intressant. Så jag testade och blev helnöjd med min första bild. Det var enkelt och jättekul faktiskt. Något som jag kommer att fortsätta med. Testa ni med.

Det går ju göra dem jättefina, nu var detta min första och bara ett test, men blev ändå nöjd. Tänk vad fina de kan bli när man gjort ett par stycken och vet hur man ska göra. Och det var fruktansvärt smidigt, lättare än vad jag trodde de skulle vara..

6 kommentarer

  1. Ja det va verkligen skit roligt. ;)


  2. Åh vad roligt att du också testade! Det blev jättefint, ser lite änglalikt ut :)


  3. Vad duktig du är, jag har inte lyckats än med att göra något så snyggt. Är det så enkelt som du säger kanske jag vågar prova. Gulligt motiv me, kram Maria


  4. Vad du kan!
    Impad :)
    Kramar!


  5. Jätte fint,jag har inte testat det utan scrappar på vanligt sätt.
    Det är åxå jätte roligt men svårt.
    Kanske ska ta och testa scrapbloggs någon gång.
    Just nu är det så rörigt i mitt huvud med allt som rör Vilda men det blir nog bra.
    Tack för ditt stöd och dina rara ord,de värmde.=)
    Kul att Max fått en kompis.=)

    Kramilikram!


  6. Så duktig du är! Fattar inte sånt, har inte tålamodet att sätta mig in i … Hur kan man t ex ha en scanner som bara står helt oanvänd…det har jag ;)



Kommentera

