h1

Stigit över 20,000 gränsen..

april 12, 2007

Jag började blogga på wordpress i mitten av februari, alltså lite drygt 2 månader nu. Och när jag kollade idag så hade jag haft 20,344 besök och det tycker jag är otroligt bra på 2 månader. Men egentligen säger ju inte besöken speciellt mycket, det säger ju inte hur många som dagligen återvänder till bloggen eller hur många det är som läser bloggen överhuvdtaget. Men det är roligt att besöksantalet har passerat över 20,000 besök.

Nu har jag väldigt många som googla in på sidan varje dag med, men jag har inte alls lika roliga sökningar som jag hade i början, nu söks det mest på filmerna som jag skrivit om. Mycket på Jessica Linggren och har haft mycket på Johanna sellstöm, men det har avtagit och det är mest frågor som ”Knarkade Johanna sellström?” ”Tog johanna Sellström självmord?” Frågor som jag egentligen inte har en anning om, för jag vet inte vad hon dog av eller om hon knarkade. Det söks även en hel del på ”Glitterbilder”. Wallander är en film som får sjukt många träffar varje dag med. Men de filmerna är ju populära så det kan man ju förstå.

Jag har fått 1,306 st kommentarer och det tycker jag med är ganska mycket på så kort tid. Även att jag själv kan uppleva mej ganska slö med att kommentera tillbaka. Vissa dagar kommenterar jag jättemycket i andras bloggar, andra dagar kommenterar jag inget alls i andras bloggar. Det beror helt och hållet på om man orkar inte eller inte. Men jag har mina favoriter och den återkommer jag till. Men nu har jag upptäckt så många nya bloggar och har fullt upp med att kommentera och läsa alla bloggar som jag vill läsa. Att blogga är definitivt ett heltidsarbete.

Men vill ändå tacka alla som läser min blogg och som återkommer för det är ni som hjälpt mej att komma över 20,000 besökare på så kort tid. Och även hjälpt mej att få så många kommentarer. Så tack så jättemycket!

4 kommentarer

  1. Grattis! :-D Alltid kul med många besökare på ens blogg. Jag går in och kollar din blogg flera gånger om dagen oftast, men som du skriver så är man inte alltid hurtig på att kommentera fast man vill. Att läsa andras bloggar ÄR ett helttidsjobb, man får liksom fullt upp. Jag har dragit ner väldigt, väldigt mycket på bloggar för jag kände att jag inte orkade med alla. Ha en bra dag, nu ska jag åka till ”jobbet”! Kram


  2. Jättekul för dig! Jag startade också min blogg i februari, men har inte alls haft så många besökare. Eller så är jag bara jättedålig på att kolla statistik. Tror man kan skaffa något statistikprogram, det är ju kul att veta! Jag tycker att du skriver jättebra och tack vare att du började kommentera min blogg har jag blivit en ständig läsare hos dig. Nu ska jag t.o.m. lägga in dig som länk! :-) Vad sägs om det! ;-)

    Du har helt rätt i att man läser mycket bloggar, jag vet inte hur många jag kollar varje dag. Men inte alltid hinner man kommentera, fast man gärna vill. Ibland tänker man ”ah, här har redan så många kommenterat, då struntar jag i det”. Men det är ju egentligen fel. För alla blir ju glad för kommentarer!

    Ha en bra dag!


  3. Grattis!

    Jag har också ett jubileum idag, men jag har ju varit här lite längre än dig också…


  4. Jag läser din blogg :-)



Kommentera

