h1

Städa blir det idag!

april 8, 2007

Idag har jag bestämt att jag ska gå bort till mamma och hjälpa henne att städa min lillebrors rum. Man får ju inte vara dum för då följer hon med mej hit och städar änglarnas rum efteråt. Och det rummet är inte att leka med..

Men det är alltid roligare att hjälpas åt när man städar, det går lite fortare då och är betydligt mycket trevligare.

Denna morgonen har Lillaängel redan hunnit förstöra mammas fina toalettstol igenom att måla den med blått nagellack. Den är inte speciellt fin nu vill jag tilläga.. Bara att hålla tummarna för att det går bort med aceton, annars är det en ny toalettsits här hemma som står som nr1 på listan..

Lillaängel är snabb och hon är flitig på att förstöra saker och stöka ner.. Det är det bästa hon vet och det bästa hon kan.

Jag förstår inte varför mina kort blir så suddiga när jag sparat dem, de är ju inte alls så suddiga innan jag gjort iordning dem, jag måste göra fel när jag sparar dem, men så vitt jag vet finns det bara ett sätt att spara dem på. Men ni får stå ut med att de är lite suddiga innan jag vet vad felet är!

 

 

3 kommentarer

  1. hahahah blått!! Ingen fara, min lillasyster fick för sig att det skulle vara snyggt med glittrigt nagellack på skrivbordet… Det gick bort med aceton.

    söta bilder ^^


  2. Vilken liten sötnos.=)
    Barn är påhittiga precis som hundvalpar.Hur går det med Max?
    Jag behöver åxå städa men jag vill inte.=)

    *kram*


  3. Jättefina bilder. Ha det gott resten av påsken !
    kram



Kommentera

