h1

Påskafton

april 7, 2007

Idag är det påskafton och förra året vid denna tiden åkte vi upp till Elmia. Vi skulle åkt dit i år igen, men nu skaffade vi ju den lilla vovven så vi hoppar det. Men har man sett det ett år har man sett det detta året med eftersom det är nästan samma sak varje år. Så nu ska vi hem till mamma idag och först äta påskmiddag och sedan ikväll ska vi spela monopol. Alltid lika roligt att bara vara och umgås. Det var mer speciellt med storhelgerna när man var yngre tycker jag. Nu känns det mer som att det är skönare att bara umgås och vara med familjen.

Så det är hur min påskafton ser ut, men först ska jag äta frukost sedan ska jag städa vardagsrummet innan det är tid att ge sej av. För det behövs verkligen och jag vill inte komma hem till ett rum som ser ut så ikväll igen.

Så jag säger det igen… Glad påsk på er!

4 kommentarer

  1. Hi hi! =)


  2. Låter som en mysig påskafton.
    Vi ska till sambons föräldrar och äta middag.Vilda haltar sen några dagar tillbaka så hon får vara hemma och vila.
    Det betyder att vi måste fara hem efter 4 timmar vilket känns skönt.
    Vi är riktigt hemkära typer både vi och vovvarna.=)
    Hur går det med söta Max?Har han börjat att känna sig hemma hos er?
    Ha en mysig familjekväll!
    *Kram*


  3. Tänkte kika in för att önska dig en glad påsk. Här stormar det så det går inte att vara ute så i kväll blir det film. Vi ska se world trade center det ska bli intressant att se filmen eftersom mitt jobb handlar lite om sådanna saker.
    Ännu en gång…GLAD PÅSK Bettan


  4. Var det bilmässan ni skulle ha åkt till? Jag åkte förbi Elmia idag och det kryllade av gamla amerikanare där och nere på stan :) (Jag är här i Jönköping över påsken.)

    Glad påsk och hoppas att dagen blev bra!



Kommentera

