h1

Eurotrip (2004)

april 5, 2007

Eurotrip är en komedi från 2004 som jag inte tidigare hade sett, den var stundvis rolig. Men jag har sett roligare komedier än så, men det är inte en film som man vill stänga av när man ser iallafall. Vissa bitar i filmen är riktigt roliga faktiskt. Den kanske är stundvis väldigt barnslig och humorn är låg i vissa bitar av filmen. Den räckte kanske inte hela vägen för att bli en bra film, men den var ändå värd att se.

Handling: Det handlar om ett gäng ungdomar som precis gått ur high school och ska resa till Berlin för att en av killarna där har hittat en tjej över nätet. Under resan dit händer det en rad olika roliga händelser. Det är ett äventyr innan de når sitt mål. Filmen är helt okej, och som jag skrev innan, stundtals rolig.

Betyg: 2,5 av 5

Andra bloggar om: Film, recension, eurotrip, komedi,

3 kommentarer

  1. oooo den filmen kan man se flera gånger*S*


  2. Hej på dig
    Hittade dig när jag hälsade på hos Anki och hennes blogg. Den här filmen är inte alls så pjåkig. Tittar ofta, och gärna på filmer från highschool miljön, tycker att de ofa kan vara rätt så bra, faktiskt.
    Kanske jag tittar in igen och kollar upp vad du har kikat på, om jag får?
    pappa B


  3. Bernt: Kul att du kikade in, jo jag tycker oxå om såna filmer faktiskt. Ja kom gärna tillbaka :)



Kommentera

