h1

En avbiten internetsladd och en glad hund!

april 2, 2007

Igår när jag satt här och skulle skriva ett inlägg så helt plötsligt dog internet. Och jag fattade först inte vad som var fel. Men sedan såg jag en mycket lycklig liten hund som viftade på svansen, Och dessutom en avtuggad internetsladd. Vad ska man säga? Voffsen hade redan tröttnat på mitt internet. :-)

Så hela dagen igår och halva dagen idag var jag utan internet. Först tänkte jag, detta klarar jag aldrig, jag klarar aldrig av att inte få blogga på 24 timmar. Men sedan när jag fick tillbaka mitt internet var det inte lika roligt längre, för då insåg jag hur skönt dessa 24 timmar har varit. Jag hade inte ens tänkt på bloggen. Kan ni tänka er..

En bloggfri dag och jag tänkte inte i bloggform, då är det dags att ta febern på mej. Eller kanske det är så att jag faktiskt tror att jag är mer bloggberoende än vad jag faktiskt är. Att jag gärna vill tro att jag är det, fast jag inte är det..

Men iallafall, jag lever och det gör mitt internet med, och jag är tillbaka..

6 kommentarer

  1. Känner igen det där, när jag var till göteborg saknade jag bloggen så oerhört mycket. Nu när jag var på SPA var det likadant. Man får nästan abstinens ju av att inte ha tillgång till bloggen. Men när man väl har det sedan så är ju inte lika roligt! Hoppas ni myser ordentligt med sötnosen nu! Kram


  2. Ja men va kan slå en liten voffsing egentligen, man kan ju titta o gosa sig sjuk ju. krama Max fr mig och Louie.

    //Kram Carola


  3. det var tur att det inte blev ett längre avbrott!
    Kraaam!
    Birgitta


  4. Säger som carola-… Man kan bli sjukt trollbunden i dem!


  5. Vad skönt att allt är ok med dig och de dina.
    Ja det är mycket passning med valpar.=)
    Vilda var en mycket planerad valp så innan vi hämtade henne hade vi valpsanerat.=)
    Ella däremot var mer ett impulsköp,men det gick ganska bra ändå.
    Ha en mysig dag med Änglarna & Max.

    Kram!


  6. Haha, busig valp.
    Var med om något liknande härom veckan. Kattungen hade ur kabeln in i jacket, tog ett tag innan jag fattade vad som var fel. :)



Kommentera

