h1

Maxs första dag!

mars 31, 2007

Jag är ingen fotograf så bilderna är inte de bästa och sedan är de dessutom tagna med en kass mobiltelefon så skärpan är inte den bästa. Men hoppas ni kan se något av bilderna iallafall, här kommer lite foton på en liten del av våran familj, på oss andra kanske kommer en annan dag.

Här är vi ute precis innan vi kommer hem och Max är förvånadsvärt tuff för att vara ifrån mamman för första gången i sitt liv.

Sen ska vi visa hur duktig lilla Max har varit idag och faktiskt bara kissat en gång på mattes matta. Här kissar vi ute! :-)

Men sedan blir vi trötta och vill helst av allt bara sova :)

Men gladast är nog ändå Lillaängel..

Denna är INTE glad kan jag säga.. Kitty kommer vara sur i månader nu..

Denna katten är inte så farlig, mest nyfiken..

Men nu har vi vaknat igen och vill mest gosa!

11 kommentarer

  1. Åh så söt han är,ullig och gullig.=)
    Jag förstår att dina änglar är lyckliga nu.
    Hoppas ni får sova i natt mellan kissningarna.=)
    Det är det jobbigaste med valpar att dom ska upp och kissa mitt i nätterna.
    Kram!


  2. Vad söt han är!!! Stort grattis.

    PS: Lillaängel är också väldigt söt :)


  3. Hej Love!
    Jag är nästan lite avundsjuk på dig! En gång hade jag också en sån där gosig schäferkille! Världens sötaste var han, bara stora tassar och öron på honom när han var valp. Blev en stor och snäll schäfer, men tyvärr så finns han inte i livet. Jag saknade honom nåt fruktansvärt när han dog. Grät floder …
    Lycka till med Max.


  4. vad fina bilder… jag ser lägga allt högt upp och akta så han inte får tag i choklad…
    kram anki


  5. Jisses vilken goding!
    Jättefin, ja de andra små liven med, förståss :)


  6. sanslöst söt hund :)


  7. ljuvlig … helt ljuvlig … fast jag tycker kissebilden längst ner var söt :-) Tjingeling


  8. Han är så söt så… Urgullig.. De är ju bäst som valpar.. Schäfrar och såna so har lång päls för de är ju som små hårbollar.. Mjuka och helt underbara… Bara en massa mys…

    Kul att se att det g¨år bra… Nice!

    kram kram


  9. Sitter här och suckar. Så sött.


  10. Oh så söt! Blir alldeles glad bara av att titta på den! :-) Jag vill också ha en hund! Hi hi.. Lycka till!


  11. Åh sötnöt.

    funderat ngt på buren säg till i sånna fall

    //Kram



Kommentera

