h1

Max har kommit hem.

mars 31, 2007

Idag steg vi upp tidigt och var väldigt förväntans fulla. Vi steg upp idag för att det var ju idag som vi får tillökning i våran lilla familj som blev fulländad idag känns det som. I form av en liten hundvalp. En liten schäfer hane som ska heta Max, och han är jättesöt och har verkligen en härlig personlighet.

Man kan inte lämna rummet förrens det är någon som gnyr och undrar vart man tagit vägen. Och om ni visste vad barnens nallar är roliga. Åhh jag är så glad att han äntligen är här hemma. Han är supersöt. Som en riktig liten nallebjörn.

Barnen tycker det är jätteskoj, Storaängel sa ”Han är så söt så man kan inte sluta titta på honom” Och det har hon rätt i. Han är verkligen jättegullig..

Jag ska försöka ta ett kort på honom och lägga in här sedan så ni får se hur söt han är! :-)

4 kommentarer

  1. JA visst är de underbara… Vo har ju oxå en liten sötnos hemma. Våran lilla doris..
    de måste ju få träffa varadndra sen när de har blivit vana vid oss och all omkring.. Kul kul….

    Lycka till…

    kram kram


  2. va spännande. Ser verkligen fram emot bilder på den lille rackaren!
    :) kram


  3. Mycket bilder på sötnosen vill vi ha.=)
    Max,vilket bra namn.Kort och lätt att säga.
    När vi köpte Ella hade hon hunnit bli 16 veckor och dom hade börjat kalla henne Rose.
    Hennes kennelnamn är Saintbullet`s The Rose så det passade ju bra.Jag tyckte Rose var fint men efter ett par dar höll vi på att bli galen för det var så svårt att säga och ropa.Så det fick bli Ella istället.=)
    Ha en mysig kväll med lilla Max,pussa honom från mig och prinsessorna.
    Kram!


  4. Åh vad kul, vill gärna se bilder på sötnosen! Vi har ingen hund här hemma nu, men i framtiden önskar jag mig en hund. Just nu känner jag att jag inte orkar ta hand om en hund. Det får räcka med mina föräldrars och svägerskans hund :-) Ha en trevlig lördags kväll! Kram



Lämna en kommentar