h1

Greys anatomy

mars 28, 2007

Nu har jag sett hela säsong 1 av greys anatomy och snart halva säsong 2. Det var en serie som jag aldrig börjat titta på när den gick på tv:n. Men som jag missat nått. Jag är helt kär i den serien. Den är ju hur bra som helst. Men den går inte riktigt som jag vill…

Jag tänkte jag skulle se ifatt serien så jag kan börja följa den på 5:an sen, för denna serien vill jag inte missa. Den var hur bra som helst. Och jag fattar inte ens att jag missat den innan..

Jag gillar karaktären och hela konceptet på serien, det var verkligen en serie för mej. En favorit serie har alltid varit City akuten men denna är ju betydligt bättre än den..

Har ni inte sett den rekommenderar jag att ni gör det.

Andra bloggar om: Greys anatomy, serier, City akuten,

2 kommentarer

  1. Greys anatomy är en utav mina favoriter också. Som du tittade jag ikapp för att kunna se det när det gick på tv. Så i några veckor följde jag det på svensk tv, men sen ”helt plötsligt” så fanns alla avsnitten på min dator ;)


  2. Johanna: Ja den var verkligen hur bra som helst :)



Kommentera

