h1

Om grannen vill bjuda på grillat i sommar, tackar jag nej!

mars 26, 2007

Timothy Shepherd 27 år grillade på sin balkong, i 2 dagar hade han grillen igång. Grannarna kände en hemsk stank, men Timothy hävdade att han grillade till ett bröllop. Men nu senare har det kommit fram att han grillat sin egen flickvän. Han styckmördade henne och la henne på grillen. Men antar att det hade funnits smidigare sätt att bli av med henne, som att elda upp henne i skogen. När man grillar sin flickvän och att det dessutom ta 2 dagar, då är man inte riktigt frisk enligt mej. Men han är ju inte den ende jag skulle säga det om.

För när man läser tidningen varje dag är det så man blir mörkrädd. Visst har det alltid funnits mord och andra hemska saker. Men människor tämjer på gränsen hela tiden och kommer på den ena sjuka iden efter den andra. Jag menar, Grilla sin flickvän. Någon måtta får det väll vara. Mordet ska enbart handlat om svartsjuka. Tänk att man kan bli så svartsjuk så att man handlar i raseri och begår ett mord för det. Helt sjukt.

Jag trodde han var en vänlig, vanlig person. Men man vet väl aldrig vad ens grannar har för sig, säger Louis Evans. ”Citat ur aftonbladet”

Ja det är sant och om grannen vill bjuda mej på grillat i sommar avstår jag nog!

Andra bloggar om: Mord, styckning, svartsjuka, grillning, grannar,

7 kommentarer

  1. ‘skakar på huvudet*

    FAn va sjuka människor det finns. Skrämmande!


  2. Twilight; Ja det håller jag verkligen med om :)


  3. verkligen..fullt normal den där shepherd verkar det som,.,


  4. Ja jösses, det finns folk till allt! Man upphör aldrig att förvånas. Och blir man bjuden på grillat av grannen så kan man ju alltid kolla först att familjen är intakt och alla husdjuren på plats.


  5. Bläk!


  6. Jag råkade googla in på den här addressen när jag letade efter grilltips.. Du har en felaktig upplevelse om att världen blir råare.. tvärtom blir det faktiskt mindre makabert. Tänk bara på hur folk mördades på medeltiden.. Rätt många kvinnor blev ju oftentligt grillade då och det var nog inte ovanligt att det var svartsjuka älskare som pekade ut sina kvinnor som häxor.


  7. Egolost: Möjligt, men ett sådant samhälle vill inte jag ha iallafall :)



Kommentera

