h1

Bloggstatistik! Jessica Vs Johanna.

mars 26, 2007

För någon vecka sedan skrev jag att Jessica Lindgren tydligen var populär fortfarande. Och för mej är det fortfarande ett mysterium eftersom det faktiskt var ett år sedan hon klev ut ifrån bigbrother huset. Nu har iofs tidningarna börjat skriva om henne igen eftersom hon är gravid. Men det som förvånar mej är att hon snart går om Johanna sellström i statistiken i min blogg. Detta inlägget om Johanna Sellström har haft topp på sidvisningar bland mina inlägg tidigare, om om bara ca 10 sidvisningar går Jessicas inlägg om henne. Och det förvånar mej för Johanna sellström är fortfarande en större stjärna i mina ögon. Betydligt mycket större än Jessica Lindgren. Hon har har endast varit med i en dokusåpa som varade 3 mån.

Såhär ser statistiken ut för inlägget om Jessicas graviditet:

Som ni ser har hon haft en träff på 463 sidvisningar, Johannas inlägg ligger på 479 sidvisningar. Så det är ca 10 träffar ifrån. Och som det ser ut kommer Jessicas inlägg att gå om hennes. Och det är för mej helt ofattbart. Nu kan det vara mycket unga som läser om henne. Men att hon fortfarande är så populär och att de fortfarande vill läsa om en B skådis som förmodligen aldrig mer kommer att visas i tv-rutan är ju lite otroligt.

Här kommer lite av de sökningar som jag fått den senaste veckan:

  • ”santiago” ”jessica lindgren”
  •  jessica gravid
  • bb jessica silikon
  • jessica lindgren
  • jessica lindgren silikon
  • jessica lindgren gravid
  • jessica lindgren aftonbladet
  • bigbrother jessica 2007
  • bilder bb jessica
  • Jessica Lindgren BB
  • jessica lindgren är gravid
  • silikon jessica big
  • intervjun med jessica lindgren

Det här var några av de sökningar jag haft, och såhär fortsätter det dag ut och dag in. I mina ögon är det helt sjukt. Det rullar in nya sidvisningar om henne hela tiden. När jag skrev om henne trodde jag aldrig att det skulle bli sån respons om det inlägget som det blev. Och jag hade heller trott att det var så många som ville läsa om henne som det är.

Andra bloggar om: Jessica Lindgren, Bloggstatistik, Johanna Sellström, Kändisar,

11 kommentarer

  1. Shit…jag förstår inte att människor är så sjukt intresserade av kändisars liv.
    Varför sitter man och söker på det?!?!


  2. ~m~; Nej jag förstår det inte heller faktiskt :O)


  3. Hon är ingen b Skådis… Hon är en dokusåpa kändis! ;)


  4. Jag är grymt överraskad av hur många som sökte på och fortfarande söker på Johanna Sällström. Mitt inlägg om henne har haft otroliga 1811 besök, än så länge…
    Jag visste inte heller att Jessica fortfarande var så stor och att folk ägnade dagarna att söka på henne. Överraskande det också!


  5. Twilight: Och det är väll ändå samma sak?? Hon är en B kändis..

    Johanna: Ja, det är helt sjukt. Det bara trillar in sökningar på henne. Ojj vad visningar du hade haft på johanna! :)


  6. Nej, det verkar konstigt.
    Hon är ju tämligen ointressant.

    Ps. Nokian är kanon :-)


  7. Kan hålla med om att det är lustigt att hon får mer sökningar på sig, men jag tror många unga tjejer ser upp till tjejer som ´henne, tyvärr .Därav resultatet :-)


  8. hej var för m skriver du om dig på johanna sällström s sida bilder??????????


  9. Felicia: Vad menar du?


  10. I love these arclsiet. How many words can a wordsmith smith?


  11. Alexys disse:ola tudo bem.. estou em madrir, e dia 7 estarei indo a paris… e eu gostaria de visitar a disney, torre, louvre, arco do triunfo… esses moumentos ficam perto um do outro…? saindo do charles de gaulle, qual desses monumentos fica mais perto pra visitar primeiro? é melhor ir de taxi ou metro? fikei sabendo que tem um metro que sai do aeroporto e cai direto na torre é verdade? e sobre b&b pra passar uma noite eu encontro facil? bjosss brigado



Kommentera

