h1

Jimmy Jansson har fått dödshot till sin hemsida.

mars 24, 2007

Imorgon under spelningen är det någon som hotar att skjuta Jimmy jansson. Och skulle det hända vet jag någon som skulle bli förtvivlad här hemma och det är StoraÄngel för det är nämligen hennes största idol. Hennes mormor tog med sej henne på en av hans spelningar förra sommaren sen var det kört, Han är hennes största idol och har varit det sen dess.

Jag tycker det går lite långt när man hotar att skjuta någon under en spelning, verkligheten idag bli bara mer och mer skrämmande. Och galningar finns det gott om. Han har polisanmält dödshotet som kom till hans hemsida. På hemsidan hittade schlagerstjärnan dessutom ett inlägg där en person skrivit mycket grova och kränkande saker om hans nyfödda son Vilmer. Vem ger sej på ett barn liksom. Snacka om att man inte kan skilja på person och person. 

Men inspelningen kommer inte att ställas in, utan att han hoppas att det är några skitungar som ligger bakom det. Och ja man får ju alltid hoppas det, för skulle det hända att han blev skjuten vore det fruktansvärt tragiskt.

Andra bloggar om: Jimmy Jansson, kändis, dödshot, internet,

18 kommentarer

  1. Sånt där är sinnessjukt! Men det verkar vara ett barn eller en tonåring som skrivit det. Kikade in, nyfiken vet du, och såg något av det som skrivits.

    Kram Glimma


  2. Glimma: Ja jag tycke oxå det verkade vara det, Ja jag kollade med :-)


  3. JAG GLLAR INTE SÅNT, DET ÄR J SINNESSJUKT ASSÅ HALLÅ JAG KAN NTE FATTA DET


  4. vad ska man säga … fortsätter på den inslagna vägen … jag begriper mig inte på människor ALLS. *suckar* Folk är tamej17 inte kloka nånstans. Tjingeling


  5. hoppas det bara är ett barn. hoppas det går bra.


  6. […] är inte Jimmy Jansson! För ett tag sedan skrev jag ett inlägg om Jimmy Jansson i samband med hans hot han fick som det stod i aftonbladet. Varje dag är det folk som söker på […]


  7. jimmy jansson du är bäst jag älskar dig du min T:Helena


  8. Hej hej …
    Jag har ingen aning till vem jag skriver egentligen ..
    men jag hoppas ni skulle kunna hjälpa mig i allafall..
    få fram ett meddelande till artisten jimmy janson i hagfors..
    jag skulle önska att han kunde ringa mig på tel. 0563 604 08
    mobil 0702 44 32 59 ..
    jag skulle behöva komma i kontakt med honom..
    jag har försökt hittat en hemsida på jimmy men jag har
    gått bet …
    Jag bor själv i ekshärad två mil norr hagfors ..
    Hoppas det här kan fungera ..
    Tack på förhand Lillemor


  9. Nej du har nog hamnat fel, jag kan inte hjälpa dej tyvärr. :)


  10. hej Jimmy Jansson hur mår du ? jag har varit ovän med en som heter Cecilia Ohlen !


  11. Heeej Jimmy Jansson<3
    Hur mår du idag då??????
    kram veronika


  12. hej Jimmy Jansson
    hur är det läget?
    hur mår du
    ha en fin dag
    Kram Lovisa


  13. hej mina älskade idollllll also du jimmy ja kommer i hår när ja såg dig i örebro den dagen i julli 2007 ¨så va det en annan som heter olivja hon o ja blev bästisar nu har ja en kille som hon inte gialr vad sak ja göra kram kram RONJA DIT STÖRSTA FÄN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


  14. hejhej

    jag är en tjej som älskar Jimmy jansson :D han ä så bra & så sjunger han så jävla bra.. :D hah ha det bra jimmy så hoppas ja att jag kan få träffa dig snrt :D heeeeeeeeeej (l)


  15. Hej !!

    Jag ÄLSKAR jIMMY JANSSON :p
    Jag har ine set han men vill så hjärna trräffa honom. Han sjunger så sjukt bra & han är skita söt. Är avis att Jimmy har en tjej -.- skulle vilja ha honom :D Snyingen Jimmy Jansson :D Föresten kan du mejla mig när du ska till nån ställe & spela & var isånna fall ? Hoppas att du gör det:p Ha det beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeest Jimmy Jansson :D


  16. Hoppas att vi kommer ses snrt Jimmy Jansson. Ha det bäääääääääääääääääääääst !! Kram Melinda XD (l)(l)(l)(l)(l)(l)(l)(l)(l)(l)(l)

    ÄLSKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKAR DIG SÅÅÅÅÅÅÅ !!


  17. Hej Jimmy Jansson !

    Kan man få din msn? Om duu inte vill att jag ska ge ut det till någon så ör ja inte det .. :D Hoppas att ja får din msn & att jag får träffa dig snart :D ha det bääääääääääääääääääääääääääääääst Kram Melinda :D


  18. Melindas mejladress är: melinda93aa@hotmail.com :D



Kommentera

