h1

Hetsjakt kring Britney spears..

mars 23, 2007

Nu har britney lämnat behandlingshemmet och lämnat sitt missbruksliv bakom sej, är det verkligen rätt att göra parodi på henne då? Kan man inte bara låta henne vara och ge henne en chans till att få ett normalt liv? Nu sprids en video på nätet om henne, och den videon är ingen trevlig video. Jag blev upprörd av att se video, hur känner då britney när hon ser den? Och då är inte jag ett stort fan av britney och har aldrig varit. Jag har inte ens gillat hennes musik. Men empati har jag och empati saknade den människan som gjort video är ett som är säkert.

I video sjunger en skelögd britney med rakat huvud.. Citerar: ”Jag kan bli full varje kväll och snorta knark hela dagen”. Hon sjunger även vid ett tillfälle ”Jag kan lämna mitt barn vid snabbmats resturang”, och ”Jag är Britney Spears, jag kan ligga med vem jag vill”. Det är aldrig okej att göra narr av en annan människa på detta sättet anser jag. Hon är känd, hon fick betala ett högt pris efter att hon blev känd kan känna. Och om hon fick välja är det inte ens säkert att hon skulle vilja vara det längre. Är man en gång dömd är det skitsvårt att ta sej ur det. Kan man inte tycka synd om henne istället och låta henne vara istället så är jag övertygad om att hon kommer att må bättre efter ett tag. För hur svårt är det inte att ens försöka leva ett normalt liv när man ska utstå den hetsjakt som ständigt är runt henne.

Video enligt mej är vedervärdig, Ni kan se den här.

Andra bloggar om: Britney spears, hetsjakt, video, media, parodi,

4 kommentarer

  1. Svar till ditt inlägg hos mig;
    Love; fundera är av godo tycker jag, så länge man inte gräver ner sig! Jag lär mig med åren att göra det på ett bra och hälsosamt sätt. Hoppas du mår bra nu också!


  2. Jag tittade inte ens på den. Skulle bara bli tok arg.
    Att säga sånna dumma saker om henne just nu bevisar ju verkligen hur himla otroligt korkad man är som människa.
    Fy farao vad jag lider med Britney just nu.

    Önskar jag kunde sända henne en kram :(


  3. Det är verkligen synd om henne. Jag hoppas hon finner ro och frid så småningom.

    Kramar till dig.


  4. Mobbibg är vad detta är- av media från hela världen. Det skulle knäcka vem som helst.
    Grejen är att de alltid går på de svagaste och känsligaste. Jag är inget fan av hennes musik. Men skvaller är lågt. De som hakar på sånt här är små människor.



Kommentera

