h1

Mars månad, sjukdomens månad!

mars 22, 2007

Precis när man trodde att HELA familjen blivit frisk upptäcker jag vattenkoppor på LillaÄngel och det kunde jag egentligen räknat ut, för det är precis i dagarna som de skulle komma och det gjorde de. Denna månaden har varit sjukdomens månad helt klart. Känns som vi haft alla sjukdomar man kan ha den här månaden. Storaängel har haft mer frånvaro än närvaro denna månaden från skolan.

Barnen börjar riktigt klättra på väggarna här hemma och hemmet börjar sakta förfalla eftersom jag aldrig får någon riktig tid till att städa alla rum på en gång eftersom det alltid är något de vill. I vanliga fall har jag iallafall haft de där 4 timmarna varje dag när de är hos dagmamman, då jag har haft tid att städa och bara vara för mej själv. Jag hade faktiskt sett fram i mot att de skulle till dagmamman nästa vecka men nu blir Lillaängel hemma en vecka till.

Hoppas att det är färdigt med sjukdomar nu till Mars 2008… Plz..

4 kommentarer

  1. Å jag håller tummarna att det är slut med sjukor sen – vi hade vattkoppeeländet på Dante förra veckan!!


  2. Binks: Ja det är riktigt jobbigt nu.. Tycker de inte gör annat än att vara sjuka.. :O


  3. Tack för hjälpen med texten!


  4. hoppas ni vuxna har haft det inte kul med bältros…



Kommentera

