h1

Jessica Lindgren fortfarande populär..

mars 20, 2007

Jag har fått sjukt många sökningar som hittar till min sida via google genom den inlägget jag skrev om Jessica Lindgren, vilket jag aldrig trodde. Jag menar det är snart ett år sedan hon klev ut från big brother huset och ändå är hon tydligen fortfarande så populär. Varför kan man undra, Vad hade den där Jessica som ingen av de andra deltagarna i big brother hade? Jessica är ju inte den enda som vunnit big brother. Eller som varit med i big brother.

Men vad hade då just hon som var så speciellt? Eller kom det upp till ytan igen efter tidningsartiklarna om att hon var gravid. Eller har efterfrågan om henne varit stor hela tiden? Visst var hon speciell.. Men va hon verkligen så speciell?

Jag har svårt att se vad hon hade som ingen annan i big brother huset har haft. Inte så speciell så att många vill läsa om henne varje dag. Eftersom jag idag har haft 16 sökningar på det bara idag och igår hade jag 24 sökningar på henne i olika former och annorlunda formuleringar. Faktiskt helt otroligt och jag blir en smula chockad för jag trodde inte att så många fortfarande ville läsa om henne. Att  hon skulle bli en av dem som skulle glömmas bort efter ett par månader, men så var tydligen inte fallet!

Andra bloggar om: Jessica Lindgren, kändis, big brother,

6 kommentarer

  1. Yes Jessica I´s still alive and so Am I”


  2. Ja hon var ju en så fart fylld tje där allt omkring henne kunde hända , men konstigt att hon fortfarande e poppis med tanke på att hon bor ju ej ens i sverige utan i spanien.
    Ha en bra dag kram.


  3. Twilight: Mmm..:)

    Pärlan: Ja jag tycker det med :) Kram


  4. Ja det är verkligen knepigt att hon fortfarande är så populär. Blir det ingen mer big brother säsong, någon som vet?


  5. Terese: Jag vet inte, jag trodde det skulle bli en iår, men det verkar ju inte som det. Det är synd :O(


  6. […] Jessica Vs Johanna. För någon vecka sedan skrev jag att Jessica Lindgren tydligen var populär fortfarande. Och för mej är det fortfarande ett mysterium eftersom det faktiskt var ett år sedan […]



Kommentera

