h1

Jag vill inte bli sjuk..

mars 19, 2007

Så det blev en slappdag idag med känner jag. Storaängel kan inte få i sej något att varken dricka eller äta, Och jag inser att magsjukan som drabbat oss denna gången är av den hårdare varianten, Storaängel är likblek i ansiktet och man riktigt ser på henne att hon inte alls mår vidare bra. Lillaängel har bara kräkts en gång idag på dagen men därimot är det toalett besök för hennes del som gäller.

Jag hoppas verkligen att jag inte blir smittad, men sannolikheten är rätt stor att jag snart tillbringa min tid på toaletten med, Om man ser hur hårt storaängel blivit drabbad kan jag ju med all säkerhet säga att det är snart min tur. Det finns inget värre än magsjukan, jag kan ha alla andra sjukdomar utan det. Jag hatar att spy, och om jag nu ska få detta hoppas jag att det kommer andra vägen på mej.

Jag känner mej en aning illamående, men vet att det kan vara psykologiskt med, att man känner sej sjuk för att barnen är sjuka. Det är samma sak med löss, så fort man hör att någon har löss kliar det. Och precis så är det med magsjukan, så fort man hör att någon är magsjuk mår man själv illa.

Håll tummarna att jag klarar mej…

5 kommentarer

  1. Usch magsjuka e inte alls kul att ha hoppas att du ej blir smittad och att stora ängel blir frisk snart. Jobbigt att se sitt barn må så dåligt. Kram på dig.


  2. Uch.. Skicar en krya på er sl’ngkyss… för jag tänker inte krama er–med risk för att bli sjuk…

    *slänger iväg*


  3. stoppa i dig vitpepparkorn vännen. så kanske du klarar dig 10 st gör susen

    //Kram Carola


  4. Ska hoppas allt jag kan för din skull!


  5. Åh hoppas verkligen att du klarar dig undan. Håller tummarna stenhårt! Kram



Kommentera

