h1

*~Städhjälp sökes~*

mars 18, 2007

Hela den här helgen har jag kännt mej slö, jag har inte orkat någonting, har helst av allt bara velat vara, bara gå runt och mysa i myskläder och inte känna några krav på alla måsten som finns runt omkring en. Men tyvärr går inte det, jag måste ta tag i städningen idag. Även om jag inte vill så måste jag. Jag vet att det oftast känns bättre efteråt, att få sätta sej ner i lugn och ro och bara få vara sen, när allt är klart.

Men jag vill inte, jag vill bara va just nu. Jag vill inte känna en massa krav och jag vill inte ha en massa måsten på va jag ska göra. Jag har varit fruktansvärt trött denna helgen, tröttare än vanligt faktiskt. Och jag har inte en anning om vad det beror på. Solen skiner och det är ett strålande väder ute, det borde ju hjälpa till att man känner ork och att man får tillbaka energin som försvunnit.

Även om jag helst av allt skulle vilja sitta här en timma till, eller lägga mej i sängen och titta på en bra film, vet jag att jag måste resa på mej nu och ta tag i den städning som jag skjutit upp hela helgen. Ibland är det jobbigt att vara människa..

*~Städhjälp sökes~*

2 kommentarer

  1. ja städa städa tvätta tvätta diska laga mat, roligare att blogga hihi

    //Kram


  2. när solen skiner syns skiten så mycket mer och tar då aldrig slut..



Kommentera

