h1

Jessica Lindgren är gravid..

mars 15, 2007

Jessica Lindgren som vann big brother 2006 går nu ut med i aftonbladet att hon är gravid. Lite oväntat kan jag tycka, eller om man tänker tillbakahur hon var för ett år sedan när hon steg ur big brother huset var det väll oväntat, men mycket kan hända på ett år märker man. Hon har bott i spanien ett tag med sin pojkvän Santiago som jobbar i en klädbutik i spanien.

Hon var ju en tjej som var väldigt hårt hållen hemma pga att de var med i jehovas vittnen, hon gjorde väll mer eller mindre revolt och hennes pappa var heller aldrig och firade hennes vinst när hon vann big brother. Hennes pappa vet ännu inte om att hon är gravid, men hon säger själv till aftonbladet att det nog inte finns något som chockar dem längre. Jessica och hennes pojkvän planera även att gifta sej till vintern..

Jag gillade Jessica när hon var med i big brother, jag tyckte om att hon gick sin egen väg och lyssnade på sej själv om vad hon tyckte var bäst och gjorde vad hon ville. Om man ser till hennes trasiga barndom kanske det inte alls var så konstigt att hon gjorde revolt inne i big brother huset. Jessica var inte värst där inne, det har varit de som varit betydligt mycket värre än henne där inne.. Som Linda Rosing tex..

Så det är bara att önska Jessica Lindgren lycka till :-)

Andra bloggar om: Graviditet, Jessica Lindgren, Linda Rosing, Big Brother, dokusåpa,

61 kommentarer

  1. Min mamma och pappa och syster och mina vänner från V säger att jag är pricekn lik henne till sättet..


  2. Twilight: Jepp, det är du faktiskt :-)


  3. Jag tycker faktiskt synd om henne.
    Hon verkar vara en svag människa.
    Och visst här har jag säkerligen en massa fördommar.
    Men jag såg inte ens BB så jag kan inte uttala mig om det hon gjorde eller inte gjorde där.
    Det jag tycker är synd är att en människa som hon ska vara förebild till våra små flickor på 13 år.
    En tjej som går ut med att hon kommer köpa nya bröst om hon vinner. För att sedan när hon vinner säga att hon inte kommer att göra det för hon vill inte vara som alla andra blonda tjejer.
    Då växte hon i mina ögon.
    Men sen så gör hon det i alla fall. Och inga propitioneliga bröst heller?

    Det är bara min åsikt :/


  4. ~M~: Då är jag med svag!


  5. ~m~: Nej du har rätt, den biten med Jessica gillade inte jag heller, och det som var tragiskt var att hon faktiskt var en förebild för så många unga tjejer, jo hon är nog svag. Men hon var samtidigt stark som var sej själv hela vägen, OM.. hon nu var det :)


  6. Twilight: Men.. ~M~ pratar ju om hennes val att stoppa silikon i brösten nu, och att hon var svag för att hon inte stod på sej om jag fattade henne rätt och du har ju inte silikon i dina bröst. Hon pratade om hennes handlingar tror jag, inte hennes personlighet. OM.. Jag fattade det rätt..


  7. Ja precis. Jag har absolut inget att säga till om hurvida en människa stoppar silicon i sina bröst eller ej.
    Jag kan till och med förstå det om man verkligen mår dåligt av att man har så små. Och det finns ju dom som till och med har olika storlekar. Så det är inte DET jag säger något om.
    Sen kan jag säga att OM jag skulle göra ett sånt ingrepp så skulle jag göra det så att det såg naturligt ut…och så skulle jag inte tala om det för hela sverige.
    Förstår ni hur jag tänker?


  8. Men varför är man svag om man vil ha silicon?!


  9. det va väl lika bra att hon va ÄRLIG från första början. Hon sa direkt vad hon skull eh pengarna till om HON vann..

    förstår fortfarande inte varför hon är svag?!


  10. ~M~: Ja jag förstår hur du tänker! Jag tycker att hennes handling att stoppa silikon i brösten var fel. Visst hon mådde väldigt dåligt av att hon hade små. Men det var det att hon blev en förebild för små tjejer och att jag tycker det är fel att vara en förebild med silikon i brösten. Jag tycker att tjejer i den åldern ska ha en förebild där man får vara som man är. Jag tror vi är överänns.

    Twilight: Men hon var ju svag i och med att mådde så dåligt så hon stoppade silkon i brösten, Jag har inget emot silikon, när jag blir emot det är när tjejer i 13 års ålder inte får vara som de vill naturliga, utan att vara trådsmal med stora bröst. Hade hon gjort det utan att varit en förebild för tjejerna hade jag inte sagt nått. Men det var hennes val, det jag tycker är synd är att tjejer i den ålder tror att det ska vara så.. Om du förstår vad ja menar!


  11. JAg kan förstå vad du menar till viss del men jag förstår fortfandae inte varöfr det rä fel att stoppa in silicon?! Ja visst 13 åringa tjejer såg upp till henne MEN då tycker jag det är mer TIDNINGARNAS fel att skriva så mycket om det..! Och visa upp dem så mycket som DE har gjort


  12. jessica har ju inte bett dem att ta kort på henne och skriva STORA rubriker som : NU HAR HON FÅTT ETT PAR BAMSE TUTTAR!


  13. Skönt att du förstår hur jag menar Love :)


  14. JAg ber om ursäkt för att jag INTE förstår


  15. Twilight: Men du…bli inte irriterad nu. Jag menar inte på att det är svagt att stoppa silicon i brösten!! Bara att jag tycker att det är tråkigt att hon måste vara så extrem. Och speciellt när hon faktiskt är en förebild för små tjejer…


  16. Twilight: Jo kanske är det tidningarnas fel med. Men om man går in i big brother huset borde man ju veta att det skrivs om en. Först tänkte hon ju inte sätta silikon i brösten sedan gjorde hon det endå. Jag skrev att det INTE var fel att stoppa silikon i brösten OM man hade gjort det utan publicitet.. Det är när publictitet kommer in som det blir fel.


  17. Nej jag blir inte irrterad. Jag diskuterar! Men jag tyckte nog att du skrev att du tyckte hon verkade vara en svag människa.. jag undrade varför… Vill bara höra din åsikt om varöfr du tycker så!


  18. Twilight: Men du behöver inte bli sur, och du behöver inte be om ursäkt för att du inte förstår hur jag menar. Eller det kanske du gör, bara att vi tänker annorlunda. Jag tycker inte det är fel med silikon i brösten. Jag tycker det blir fel när det blir publicitet av det och att hon är en förebild för unga tjejer som ~M~ Skriver..


  19. Man kanske kan definera svag och stark olika. Jag kan känna mej svag medans andra kan uppfatta mej som stark och tvärtom. Det beror ju helt och hållet på hur man definera orden i olika sammanhang.


  20. Jag är inte SUR. please! Ja jag tror nog jag förstår vad du menar men att jagitne delar den åsikten.. Så tror jag det rä. Ja precis som jag skrev då! Att det är TIDNINGARANS fel.. men du skrev faktiskt att det va fel handling av henne.. och det är den åsikten jag inte delar..

    JA du har rätt om ordet svag!


  21. Twilight: Jo men jag kan tycka att det är en fel handling av henne, hon kunde väntat tills publictet runt omkring henne hade lagt sej. Och för att tidningarna ska kunna skriva något om henne och ta kort på henne måste hon gett sitt godkännande, iallafall i det fallet eftersom hon visade upp sej i tidningen, sen är det helt och hållet hennes val, eftersom det är hennes bröst. Men hon kunde väll tänkt på alla de som hade henne som förebild. Det är min åsikt.


  22. Hm, har ni sett suicudstatistiken? Den är högre bland tjejer/kvinnor som valt att skönhetsoperera sig är bland tjejer/kvinnor som inte gör det. Inom vården pratar man om anledningen till skönhetsoperationer såsom bröstinplantat. Är en person olycklig innan som löser inte ett implantat problemen.


  23. den som äger bilden bestämmer över bilden… Så tar jag en bild på Jessica kan jag sälja den till aftonbladet coh då kan de lägga ut den utan jessicas godkännande!! Man behöver absulut inte ngt godkännade.. Tidningar behlve rinte Kändisens godkännade innan man lägger ut ngt den sagt eller ngt som de hört att hon sagt.. de behöver bara en källa


  24. Karolina: Nej det håller jag med dej om. Det är samma som om man är tjock och bantar, det löser inte den biten :)

    Twilight: Jag ska inte säga att det är så att Jessica gått med på det, för det vet jag inte. Lika lite som jag vet om inte gått med på det eller inte. Men hon visste att hon skulle bli känd efter big brother och då kunde hon ju väntat då tills publicitet hade lagt sej. Men det är MIN åsikt.


  25. Precis alla har vi olika åsikter men tdiningen behve ringet godkänande.. och jag tycker iallfall inte det är ngt fel eller att det är någon svaghet att skaffa silicon.. är man känd så är man..

    Och nej hon behöve rinte godkänna ngt !


  26. Twilight: NEJ! Jag har sagt att det är möjligt att tidningen inte behövde hennes godkännande för att andvända den bilden. Men jag tror fortfarande att hon ställde upp på intevjun när hon visade sina bröst! Och jag har hört att du inte tycker att det är svaghet att sätta silikon i brösten. Men det är ju inte just svaghet i sej att sätta in silikon i brösten utan faktiskt hennes SITUATION som diskuteras, om du sätter in silikon i dina bröst har jag inte sagt att du är svag! Man kan definiera ordet SVAG olika.

    Jag såg henne som stark när hon gick sin egen väg och var sej själv i huset men jag ser henne som svag när det handlar om brösten eftersom hon mådde dåligt av att ha små bröst. Så ja jag ser henne som svag när det gäller den biten..

    Och jag tycker hon kunde väntat tills media hysterin runt henne hade lagt sej.


  27. Okej då fattar jag.. Att hon va svag för att hon mådde dåligt för att hon hade små bröst.. Ja hon har säkert ställt upp på en intervju men JAG tror ju inte hon ställde upp för att enbart visa sina NYA! Hon ställde upp en intervju och sen ställde de frågor kring brösten!


  28. Och sen vet jag inte VILKEN bild du pratar om !


  29. Men jag antar att det är första bilderna på henne efter att hon fått de nya brösten du pratar om!


  30. Twilight: Ja bilden som var på henne i tidningarna när hon hade de nya brösten pratar jag om.


  31. Long time, no seeing. Ursäkta.
    Har aldrig sett Big Brother det är liksom inte min grej.

    Vill du se mig på insidan och utsidan. Jag är båda på min blogg nu.
    :)


  32. Svag eller inte vet jag inte, men de gångerna jag såg henne på tv kände jag ofta att jag tyckte synd om henne. Alltså hon verkade söt och gullig men så psykiskt instabil.

    Sen om hon var det eller inte vet jag inte, men jag fick det intrycket. Sen läste jag någonstans att hennes bror hade tagit livet av sig och då minns jag att jag tänkte att hon kanske aldrig fått bearbeta den sorgen?

    Jaja… bara lite tankar. Jag tycker egentligen inte om att avgöra hur folk ”är” när jag inte ens känner dem.

    När det gäller brösten tycker jag att det är helt och hållet upp till henne. Hon har inget ansvar över andra utan endast sig själv. Och det är hennes kropp.


  33. Tack för din kommentar.
    Livet är på gott och ont men det finns nyanser där emellan. Du är en av dom som fått mig att lätta på masken. Du har skrivit mycket självutlämnande inlägg som jag tyckt varit väldigt starkt och peppande för mig som är så nedtryckt och vill vara som alla andra. Nu är jag inte nedtryckt längre men fasen vad nervös jag var för inlägget. Tänkte faktiskt ta bort det på stört men då började kommentarerna komma. TACK!!
    KRAM:)


  34. Tack för ditt inlägg hos mig.
    När det blir too much av oljud är det bästa botemedlet att gå ut. Det gjorde vi och det blev en underbar dag mot slutet av kvällen. De små knattarna tar kål på en, men samtidigt älskar jag de över allt annat!


  35. Hej M!

    Man ska inte tro på allt dom skriver… Det är faktiskt mitt fel att hon ”råkade” bli gravid. Det står väl på löpsedlarna imorron, så jag gömmer mig ”på okänd ort” ett tag. Vi ses på bloggen! /D.O.B


  36. HALååå hej jag heter LIsa Mm
    jessica var juh StupSkön juh och j4essica tog silicon bla bla bla .. nått Att bry sig om iR??
    svag tror jag nog ine att hon var MMm
    dom som såg up te henne var juh ijalafal nått att se upp te nte som ni andra haha mohahah… =)


  37. men halå jag såg pamela anderson och brad pitt i går dom pippinuttade på MIN gräsMATTA (MIN)
    vem slår det då
    …och föresten jesica är juh stUPSkön juh …


  38. Jag måste säga att jag tyckte väldigt synd om Jessica när jag såg henne i big brother och ajg tyckte många gånger att hon var väldigt omogen. Visst hon gjorde precis det hon ville och kände för, det ska man ju göra. Men i normal ton tycker jag. Nu känner inte jag henne egentligen utan bara det man såg av henne på teven och där kan de ju också förvränga saker. Det jag tyckte var synd om henne, det vara hennes olabila psyke. Den tjejen kan inte må bra innerst inne, det måste vara mycket som hon håller inne med och som hon inte har bearbetat. Och på tal om graviditet…så är jag inte värst överraskad om det nu är sant. Inne i big brother huset hade hon sex, men skyddade sig aldrig och därav trodde hon ju några gånger att hon var gravid. Sånt agerande tycker jag är väldigt oansvarigt och omoget. Men jag hoppas ju innerligt att hon har förändrats och att barnet är planerat och det slutar lyckligt!


  39. […] Posts Jessica Lindgren är gravid..Låt djuren vara..Wallander – HemlighetenKatter åt på varandra!Jag vill inte bli sjuk..Säg att du […]


  40. Nu kommer ni alla bloggare tro att jag bara e en idiot som utger mej for att vara Jessica Lindgren. Men sa e inte fallet. Jag satt och sokte runt pa internet och hittade denna sida som va ganska intressant att lasa.. Jag brukar i vanliga fall inte ta at mej eller bry mej overhuvetaget nar folk diskuterar mej, mitt liv, min kropp eller min familj. MEN att ni fortfarande ett halvar efter min operation diskuterar min pattar kan jag inte forsta.. att jag skulle vara en svag manniska for att jag gjorde en sadan typ av operation. Hallo nu ar det faktiskt sa har mina vanner att siliconinlaggen sitter under min hud.. under mina brost muskler, inte i nagon annans kropp. Du som laser detta har sakert egna brost att bry dej om och klamma lite pa sa varfor bry sej om mina.. e dom sa mkt mer anorlunda an dina¿ Jag diskuterar inte folks kroppar eller lemmar pa bloggar men bara for att jag ar en ”offentlig person” sa ar det helt okej eller¿
    SEN har jag inte heller bett era 13 ariga dottrar titta pa BB, jag har inte bett om att bli nagons forebild. Om du/ ni later era unga barn titta pa ett sadant programm sa e det erat fel inte mitt, jag skulle ALDRIG lata min unge titta pa en dokusapa full av skandaler, brak och sex.

    och den andra disskutions traden som jag fick tag pa har som handlade om att jag fortfarande skulle vara poppis, eller att folk fortfarande vill lasa om mej vill jag bara kommentera lite kort,
    ; Manga som sett mej pa tv trodde att jag skull glommas bort efter 6-12 manader, Och jag vill inget annat an att folk egentligen ska glomma mej. Varfor flyttade jag till spanien annars¿ Jag hade kunnat spinna vidare pa media traden om jag hade velat, jag hade kunnat hanga pa stureplan och tackat ja till alla inbjudningar jag fatt for att knyta kontakter m viktigt folk i tv branchen. Jag sket i allt sadant for att bara fa vara Jessica Lindgren som jag ar. Att fa vara ifred, kunna ga ut och ata utan att skriva autografer och bli fotad med en pizza i kaften.
    Jag anser mej inte vara en kandis, tyvarr ar jag och forblir en tid framover precis som Carolina Gynning, en dokusapa slampa..

    Men ni gillar det…


  41. […] vara hon. Kommentaren kommer jag att klistra in här i detta inlägget, men annars hittar ni den här. Jag känner ändå att jag vill bemöta kommentarern och eftersom den är så pass lång och saklig […]


  42. […] Jag trodde min besöksräknare fått fnatt, jag skrev ett inlägg för ett tag sedan om att Jessica Lindgren är gravid och det inlägget hade bara idag fått 298 träffar. Men tanken slog mej att aftonbladet kanske […]


  43. Jessica har faktiskt vunnit respekt hos mig, det trodde jag inte efter BB-finalen då hon skrålade att det första hon skulle göra med de invunna pengarna var att skaffa sillisar och förstora brösten. Jag trodde då att hon skulle gå Carolina Gynning vägen och bli en patetisk person (i mina ögon) och mediahora hemskt. Tragiskt tänkte jag. Men det faktum att hon har gått och skaffat sig ett jobb, träffat en ny kille och snart ska föda kräver ansvar och jag värdesätter ansvarfulla personer väldigt högt. Så att hon skaffat större rattar är inget som får mig att tappa respekten för henne, alla har mer eller mindre sina anhängigheter. Jag spelar t.ex. mycket tv-spel och läser sci-fi. Därför önskar jag Jessica Lindgren all lycka i världen!


  44. *Oops menade naturligtvis Linda Rosing vägen*


  45. Hmm.. Jag förstår inte vad det är ni diskuterar. Kan ni inte låta Jessica va? Vad är det hennes pattar har som inte Rosings har? Jag menar, diskutera någons pattar som faktiskt vill bli diskuterad och ihågkommen istället för att älta Jessicas pattar! Gud människor, vad har ni för liv?


  46. Alexandra: Har du?


  47. Love: Vadå har du?


  48. Något liv?


  49. Vad är ditt problem egentligen?


  50. Mitt problem är DU!


  51. Måste men bli otrevlig för att andra delar sina åsikter? Du vet inte ens vem jag är så jag förstår inte hur du kan säga att jag är ditt problem.. antingen så kommer du med något vettigt till svar på det här eller så kan du lika gärna hålla igen din käft!!


  52. Haha nej du får gärna ha din åsikt! Tycker det är kul med människor som har andra åsikter. MEN… Du frågade vad vi människor har för liv. Jag kontrade med att fråga vad du har för något liv…

    DÅ blir du otrevlig och frågade vad är ditt problem..

    DU får ett spydigt svar tillbaka. Och nu är det du som ”lipar”.

    Kanske du borde behandla andra som du själv vill bli behandlad?


  53. Haha ja du! lipar? Jag menade inte att vara otrevlig från början utan det är DU som har misstolkat mig.. Det jag menade var: Har ni inget annat för er än att snacka jessicas pattar? Jag har aldrog behandlat någon annan som jag själv inte skulle vilja bli behnadlad så lilla gumman sitt inte o tro att du e världsbäst o påstå saker om mig som inte stämmer!


  54. Världsbäst! *ASG* Jadu, en blogg är för att diskutera saker, sen om det är jessicas pattar eller inte, så är det iallafall en diskussion! haha du var mej en riktig rolig prick! Men ska ge dej ett gott råd, läs inte bloggar du stör dej på.


  55. Jag tycker att du knappt vet vad du snackar om? En diskussion är en djup dialog mellan två stycken eller flera.. Det som är mellan dig och mig är tjafs! Ge dig för fan! Jag har väl rätt att läsa vilken blogg jag vill eller?


  56. Ja visst är en diskussion det, men med dej är den lönlös. Du har inte gett mej en minsta antydan till att kunna diskutera vettigt!! Så adjö, och skriv inte mer i min blogg är du snäll!


  57. Jag tycker inte att det är bara jag som bidrar till en lönlös diskussion. Om du inte vill att jag ska sluta skriva, så får du sluta svara då! Sorry men Du är lönlös!


  58. […] visst är det roligt att kolla till det ibland. De tre inlägg som jag haft flest besökare på är Jessica Lindgren är gravid med 9,252 visningar, Wallander – hemligheten med 3,210 och Jessica Lindgren i intervju i […]


  59. Jessica är gryymt cool! skulle vilja träffa henne i verkligheteen..


  60. […] En löjlig diskussion! april 2, 2009 I mars 2007 kom en artikel ut i aftonbladet att Jessica Lindgren var gravid. Jag skrev ett par rader om detta då, precis som jag gör med de flesta artiklar som jag tycker […]


  61. That takes us up to the next level. Great pointsg.



Kommentera

