h1

Mer roliga söktermer!…

mars 14, 2007

Det har kommit in nya roliga söktermer som jag tänkte att jag skulle dela med mej av. En del är riktigt roliga och man undrar verkligen vad folk söker på.. Här kommer de..

Barnet bär dej – Okej, jag har alltid fått för mej att man bär barnet, men i vissa fall kan jag ju naturligtvis ha fel.

Sämsta skolan i göteborg – Jadu, jag har faktiskt inte en anning om vilken skola som är sämts i göteborg, jag är nästan aldrig där, och är jag där, besöker jag liseberg inte skolor..

Sommarfötter – Aha finns det vinterfötter med eller?

Rest stop 2006 förklaring – Ja rest stop är en film, någon annan förklaring kan jag faktiskt inte ge dej. Titta på filmen och du får en förklaring kanske? Vad vet jag?

Att städa – Ja, det vet jag därimot hur man gör!!

Carola, fötter, bilder – HMM? Inte en anning om vems fötter du vill se, men några fötter i min blogg får du inte se, inte ens carola´s :)

Pappas kompisar – Ja, min pappas kompisar är inte speciellt trevliga, inga av dem jag skulle rekommendera dej att träffa iallafall. Om du menar någon annans pappas kompisar kan jag inte hjälpa dej, ledsen..

Slicka mina fötter – NEJ TACK!

Bli av med fylle göteborg – Hmm, vet faktiskt inte vad du menar…

**Fortsättning följer**

4 kommentarer

  1. Slicka mina fötter!? Gudars skymning vad kinky. För mig är det mest ”är jag bög?” och liknande intelligenta frågor…


  2. Haha roligt, igen!

    Jag skrev att jag skulle svara på enkäten men det blev en lång dag och jag hann inte med nåt bloggande. Så jag vet inte när det blir av. Jag kanske hoppar över den. Har ändå inte gjort någonting bra idag… hehe.


  3. Visst är det roligt med söktermer, det bevisar också på vad folk söker på för att få fram något de vill hitta och därför kan det vara en blandning av orden.

    En annan sak man kan tänka på är just att dessa sökord speglar ens blogg har du inte med några relevanta sökord så kommer inte din blogg med, så förmodligen skriver du antingen med dessa ord eller något relaterat eftersom sökmotorerna indexerar orden automatiskt.

    Så när man sökt och hamnat på din blogg så ligger nog förmodligen din blogg högst upp i träffarna vad som kommit fram utifrån sökorden :-)


  4. Jag har fått en ny sökning på Sofia bloggar brev till GUD…



Kommentera

